maandag 23 februari 2009

Toch uitstapje met stagiaire

Ik had nee gezegd tegen hem. En ik had hem uitgelegd waarom. Ik wil niet dat er geroddeld wordt over me. Ik heb een goede baan, fijne collega's en er heerst een goede open sfeer. Dat wil ik niet in gevaar brengen.

Hij begreep het, maar liet erop volgen dat een drankje ergens drinken toch niet gelijk tot geroddel hoeft te leiden. Zeker niet als niemand er iets van weet. En toen was ik verkocht. Natuurlijk wilde ik deze knaap maar al te graag in mijn bed. Heerlijk dat zo'n knul dat met zo'n tante als ik zou willen. Maar die gedachte heb ik even opzij gezet. Ergens iets gaan drinken, vooruit dan maar.

Vrijdagavond was het. Hij haalde me op en we zijn naar een andere stad gereden om een hapje te eten en ergens iets te drinken. Het was gezellig, en hoe ik me ook beheerste, ik voelde continu de spanning hangen. Spanning van geilheid, verlangen, lust. Hij raakte mijn hand aan en zei dat hij de kus van een tijdje geleden heel bijzonder heeft gevonden. Shit, daar gaan we, dacht ik.

Ik lacht naar hem en zei: "Wat lief van je dat je dat zegt."

Ik vond het ook echt erg lief. Het koste hem duidelijk moeite en dat verried hoeveel het hem deed. En toen kwam het los. Hij vroeg waarom ik het lief vond. Nou ja, zo'n veel oudere vrouw, wat moest ik anders zeggen. Hij vond dat helemaal geen punt. Nee, dat wist ik inmiddels ook wel.

En hij: "hoe sta je tegenover jongens die veel jonger zijn dan jij?"

Die vraag was voor mijn gevoel recht voor zijn raap.

"Hm, ligt eraan" was mijn semi-tactische antwoord. Waar ligt dat dan aan, moest hij natuurlijk weten.

"Op zich heb ik niets tegen jongere jongens, als er maar een vonkje is." Ik kon natuurlijk het vervolg op zo'n opmerking al wel voorspellen. Hij wilde weten of die zoen door een vonkje kwam. Ik zei daar niets op terug en lachte alleen maar naar hem. De schat, hij deed zo zijn best om er achter te komen of er door hem nog geneukt kon worden die avond. Ik zag wel hoe het zou gaan verlopen.

We dronken wat, we keuvelden wat en toen was er weer zo'n zoen, een tongzoen. Ineens, als vanzelf. Deze keer had ik het gevoel: "laat maar komen." Het was lekker. Hij moest eens weten dat ik daar nu over schrijf.

We wriemelden wat aan elkaars handen en armen. Het verlangen naar zijn hand tussen mijn benen begon zich duidelijk in mijn hoofd af te tekenen. We begonnen te tortelen, kleine kusjes op elkaars lippen. Spiertjes begonnen te trillen onder in mijn buik. Mijn hand op zijn been, nog een tongzoen. En toen flapte ik eruit: "zullen we naar mij thuis gaan?" Hij straalde van geluk, de lieverd.

In de auto naar mijn huis kwam het nog verder los. "Heb je veel vriendinnetjes gehad?" Best wel. "Ik bedoel, waar je ook mee naar bed bent geweest." Nu was ik eens recht voor zijn raap. Ik kon het gerust vragen, want zonder dat we het echt hadden uitgesproken, wisten we allebei waarom we naar mijn huis gingen. Hij antwoordde wat verlegen dat hij best wel vaak seks had gehad. Nou, dan wil ik straks wel eens zien welke kunstjes hij inmiddels allemaal kent. Maar dat heb ik hem niet verteld.

Thuis eerst een bekertje water allebei, en toen heb ik hem de badkamer gewezen. "Ga je maar wassen, even douchen" zei ik. Toen ik het water hoorde lopen kleedde ik mezelf snel uit en ging de badkamer in. Zonder iets te zeggen kroop ik bij hem de kleine cabine in. Ik pakte een spons, deed er badgel op en ging achter tegen hem aanstaan. Ik zeepte zijn voorkant met mijn armen om zijn middel in. Ik pakte af en toe zijn rechtopstaande lid vast, omdat ik dat zo ontzettend lekker vind om in mijn hand te voelen.

"Nu jij bij mij" en ik draaide me om terwijl ik de spons aan hem overgaf. Hij begon me met de spons op dezelfde manier in te zepen. Toen pakte ik hem zijn spons af en zei: "doe maar met je handen."

Wat was dat lekker, die handen van hem over mijn lichaam, aan mijn borsten en - ja - aan mijn kutje. Hij was helemaal geen collega meer, maar alleen nog maar een op mij geilende hengst, bloot tegen mij aangedrukt, op een paar meter afstand van mijn eigen bed.

We zijn samen naakt onder mijn dekbed gekropen en we hebben heerlijk aan elkaars geslachtsdelen gevoeld en elkaar gezoend. Ik heb hem geïnstrueerd dat ik vooral veel geneukt wil worden vannacht. "Je mag me vannacht zo vaak neuken als je maar wilt. Maak me maar wakker als ik per ongeluk slaap." Ik had hem nu eenmaal in mijn bed, hij was nu erg geil op me en daar moest ik optimaal van profiteren.

En zo hebben we de nacht doorgebracht. Lepeltjes (lekker), ik boven, hij boven. Niet al te ingewikkeld, maar gewoon lekker met zijn geslachtsdeel in het mijne bewegend genieten van dat zalige gevoel.

Morgen zie ik hem weer op het werk. We hebben afgesproken om er nooit over te praten met iemand, en niks te laten merken. Als hij zijn mond weet te houden mag hij me vaker neuken. Zo heb ik het proberen af te dwingen. En ik vind het helemaal niet erg als hij me regelmatig even komt neuken, integendeel, zo'n lekker sappig groen blaadje die geil kan worden op een vrouw van mijn leeftijd.

4 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt, maar deze uitkomst verbaast mij helemaal niet. Maar daar gaat het ook niet om: als je er maar van geniet. Sterkte morgen op het werk.
    Kussssssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sonja, Sonja, wat ben je toch een ongelooflijke sloerie…

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is je weer gelukt. Het heeft even geduurd, maar nu er weer een kort verslag stond was het opnieuw raak. Een heerlijke stijve pik en zin om te neuken door je openhartigheid. Sloerie...? Nee, gewoon gretig en klaar. Heerlijk.

    Jebb

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Sonja,

    Ik hoor je al een tijdje niet meer over deze lekkere jongen. Is hij na els en John helemaal uit beeld, of geniet je nog steeds lekker van hem?

    Ik vind je een top meid, een lady puur natuur die heerlijk geniet van haar vrouw zijn, net als mijn meisje, waren er maar meiden zoals jullie.

    groetjes
    Daniel

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...