donderdag 12 februari 2009

Dilemma

Alsof de duvel ermee speelt! Zat ik gisteren nog in mijn dagboek te schrijven dat die stagiaire er gelukkig niet meer op teruggekomen was, op die ongeplande tongzoen, heeft hij me vandaag gevraagd of ik wat met hem wil gaan drinken in het weekend. Hij is 21 nota bene! Het is een lekkere jonge knul, maar hij is 21 en een - zij het tijdelijke - collega. Wat moet ik daar nou mee.

Hij bedoelt natuurlijk niet dat hij alleen maar iets met me wil gaan drinken. En hij zal ook wel geen verkering met me zoeken, daarvoor is het leeftijdsverschil te groot. Ik heb nog geen ja gezegd, maar als ik dat doe, dan weet ik van te voren dat het op meer dan alleen nog een natte tongzoen zal gaan uitdraaien. Vertel mij wat over de dirty mind van mannen (en de mijne). Natuurlijk zal hij een moment afwachten waarop hij aan mijn lichaamstaal merkt dat hij me mag aanraken.

"Vind je vriendin dat goed?" vroeg ik om mezelf wat tijd te gunnen aan het idee te wennen. Hij had geen vriendin. Drie maanden geleden was het uitgegaan. Ik heb maar niet gevraagd waarom het uit was gegaan.

"Ik moet er over denken" zei ik. Later pas realiseerde ik me dat, als ik zoiets zeg, hij daaruit kan opmaken dat er meer in mijn hoofd speelt dan alleen iets drinken. Waarom moet je er anders over nadenken? Stom dus.

En nu twijfel ik. Over vier maanden is hij weg. Tenzij hij solliciteert bij ons. Dan zal hij waarschijnlijk wel worden aangenomen. Maar hij zal dan eerst toch zijn studie helemaal afgerond moeten hebben.

Eigenlijk is het heel simpel. Ik wil graag "ja" tegen hem zeggen. Ondanks zijn jonge leeftijd. Of juist dankzij, want dat maakt me zo trots. Dat zo'n jonge jongen mij begeert. Het idee dat hij schuchter met zijn hand onder mijn rokje zal voelen als alle signalen op groen staan maakt me warm van binnen. Ik wil hem best een avondje met mijn lichaam laten spelen en mezelf door hem laten berijden. Alle gaatjes mag hij vullen als hij dat wilt. Maar hij moet de volgende dag wel zijn mond daarover houden en niet laten merken dat we iets hebben samen. Ik kan en wil er niet zomaar vanuit gaan dat hij dat kan. En ook een probleem is dat ik hem niet op afstand kan houden als hij steeds aandacht van me vraagt. Ik zie hem per slot van rekening bijna dagelijks.

Moet ik het een kans geven met alle risico's van dien? Of moet ik gewoon tevreden zijn met de vriendjes die ik al heb, John en Peter niet in de laatste plaats...


Verborgen onder mijn rokje, de droom van onze stagaire...?


8 opmerkingen:

  1. Ja, daar kan je op wachten, de man die je ongestraft een tongzoen kan geven zonder dat hij daar, vroeger of later, op terugkomt moet volgens mij nog geboren worden. Tja, je kan natuurlijk botweg weigeren, maar eelijk gezegd vind ik dat wel een beetje lullig voor die knul. Jij bent immers begonnen. Als ik jou was zou ik gewoon wat met hem gaan drinken. Als het op meer uit lijkt te draaien moet je de bezwaren die je hebt gewoon open met hem bespreken. Aan zijn reactie kun je misschien peilen of het hem gaat lukken zijn mond te houden of dat het meer een branie-type is die graag opschept over zijn avontuurtjes. Succes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Go 4 it.

    Sometimes You can't make it on your own. *LOL*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kan ook zijn telefoonnummer ergens goed noteren en hem over vier maanden na zijn stage terugbellen met de vraag: We moesten nog eens iets samen gaan drinken.
    (enkel indien hij niet is aangenomen op jou werk)
    Wordt hij wel aangenomen zou ik de optie van 'lekker kontje' overwegen.

    Nog 4 maandjes de spanning erin houden kan ook leuk zijn en je geniet zoveel meer achteraf.

    Fan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. "Nooit in eigen keuken roeren" zou ik zeggen. Komt alleen maar ellende van. Zelfs al wordt hij niet aangenomen, je weet nooit wat voor relaties/vrienden/vriendinnen hij er aan over zal houden.
    Als je al allerlei andere alternatieven hebt, zou ik me daar op concentreren. En anders ga je toch weer een keertje uit in Antwerpen, kom je misschien wat "blog" fans tegen of ander leuk spul.

    xxx-jes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lastig is het toch al, je hebt met hem heftig zitten tongen. Als ie dat rond roept heb je ook zo een naam te pakken. Gebruik jouw vrouwelijke intuïtie en maak een afweging. Als je het vertrouwt, laat jij je toch gewoon lekker neuken door die knaap? Als hij wil lullen kan ie het toch al. En als ie roept over het neuken is de kans dat ze hem geloven kleiner dan wanneer ie roept over het tongen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Laat je lekker neuken, Sonja, dat is toch wat je eigenlijk wilt, en laat ons vooral lekker meegenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja Son, alle geile mannen hier willen natuurlijk maar één ding. Ik zou ook graag lezen hoe het is afgelopen als je ja zegt. Maar ik denk dat het wijzer is om nee te zeggen. De tongzoen was te wijten aan de wijntjes. Zoals je hier al kunt merken, kun je iedereen krijgen die je wilt.
    Met jouw libido wordt dat nog een moeilijke keus. Succes met je beslissing.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sonja, het is credietcrisis. ik moet omscholen. mag ik stage bij je komen lopen?

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...