zaterdag 14 februari 2009

Zo simpel, zo mooi, zo intiem...

Het is zo simpel, en het geeft zo'n intiem genot. Er is niet veel voor nodig om van elkaar te genieten. Ik vind dit zowel aandoenlijk als opwindend.

Kom maar bij mij, Peter. Of John. Of mijn twee getrouwde overspelige vriendjes, die al al weer te lang niet meer heb gezien. Of de jonge knapen in Breda. Of onze stagiaire. Ik zou er alle genoegen aan beleven om jullie om de beurt zo'n intieme erotische behandeling te geven. En reken maar dat ik er kriebeltjes van in mijn buik zou krijgen als ik jullie zie genieten van mijn natte tongetje aan jullie heerlijke staafjes. Grrrrr.... hou je in Sonja.

[Klik op het plaatje]

5 opmerkingen:

  1. Mmmmmm, in gedachten voel ik jouw lippen en tongetje al over mijn nu kloppende pik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nou een 'minimal' blowjob. Precies weten wat je moet doen en niets meer, wat een beheersing, wat een talent. En een ware inspiratiebron voor een schrijver.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik was behoorlijk onder de indruk van de fellatio die de vrouw gaf in dit filmpje.
    Zoals ik al zij inspireerde het me als schrijver. Ik heb het er niet bij laten zitten. Lees het resultaat van mijn inspiratie op zwoeledromen (klik op mijn naam).
    Bedankt Sonja, voor deze vondst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sonja, je doe met zo denken aan mijn Stella met wie ik uren van zinnelijk genot doorbreng. Ze is een prinses zoals de dame in dit filmpje die koning fallus adoreert. Wat leuk dat er meer van deze lieve vrouwen zijn
    je inspireert mij en Stella enorm met je mooie blog

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...