woensdag 11 februari 2009

Seks op het werk

Je hoort en leest er wel eens over: seks op het werk. Een van mijn dagboeklezers had het er vandaag ook over in een mailtje naar me.

Meiden met een hoog libido die hun mannelijke collega's verleiden. Mannen die proberen uit te vinden welke van hun collegaatjes een voldoende hoog libido hebben om redelijk eenvoudig tot seks overgehaald te kunnen worden. Afspraakjes onder werktijd, in de lunchpauze, tijdens het overwerken. Vluggertjes in een stille, donkere ruimte. Op de vergadertafel als iedereen naar huis is. Of in de auto, of gewoon met elkaar naar huis gaan als daar de situatie naar is.

Sommige dames durven zo ver met hun mannelijke collega's op het werk te gaan. Dat lees je wel eens en dat hoor je wel eens. Ik snap best het hoge libido, dat heb ik zelf ook. En ik zou ook best wel spannende avontuurtjes met een collega - of liever zelfs meerdere collega's - willen beleven. Er lopen bij ons wel een paar mannen rond aan wie ik me volledig zou willen overgeven. Maar ik zou toch niet graag hebben dat mijn collega's me als het sletje van kantoor gaan zien, hoe opwindend ik dat ook zou vinden.

"Sonja? O ja, dat sletje van de administratie. Neukt lekker joh, moet je ook eens proberen. Doet ze graag. Je hoeft nauwelijks aan te dringen; integendeel, als ze merkt dat je haar poes wil zien smeekt ze je haast om haar te bevredigen. Orgasme's joh, als een orkaan. O, je hebt haar al een paar keer gehad? Dat wist ik nog niet. Lekker hè, zo'n gratis afdelingshoertje. Ze zei een keer dat de neuken met ons het enige is waarvoor ze graag naar haar werkt komt, dan kun je nagaan wat voor geile troel het is. Ja, je kunt met haar doen wat je wilt, ze is overal voor in. Piet en Koos sandwichen haar zelfs regelmatig na het afdelinsoverleg als iedereen naar huis is. Gewoon, op en stoel. En het schijnt dat ze zich door de baas heeft laten neuken voor een salarisverhoging, althans, dat heeft ze zich eergisteren aan Jan laten ontvallen toen ze achter in het magazijn bij hem stond klaar te komen. Ja, daar praten we als mannen onderling met elkaar over: wat ze allemaal zei, hoe heftig ze tekeer ging, hoe ze klaar kwam, hoe geil ze deze keer was, hoe vaak we het met haar doen, wat we het lekkerst vinden om te doen met haar en wat we denken dat ze zelf het lekkerst vindt, onze Sonja."

Tja, dat zou wel wat zijn, hè. Ik word er helemaal warm van. Maar... Als er iets mis gaat in termen van verliefdheid, jaloezie of stalken zit je er maar mooi mee opgescheept. Je blijft elkaar toch steeds weer zien. En dan gaat je wereld wel kapot. Dus voor mij toch maar geen seks op het werk.

En waarom zeg ik dit allemaal? We hadden onlangs een personeelsuitje. Ik had een babbeltje met een stagiaire. En ik dronk een wijntje, en nog een, en nog een. Het was een knapperd. Hij heeft me naar huis gebracht, en in de auto voor de deur heb ik hem een afscheidszoen gegeven. Niet een gewone zoen, maar een diepe, lange, natte tongzoen. Shit! Hij is er maandag gelukkig niet op teruggekomen. Oef!

3 opmerkingen:

  1. Nou, die stagiair krijgt zo een mooi beeld hoe het er in het bedrijfsleven aan toe gaat, haha. Eén voordeel van stagiaires is dat ze meestal na een paar maanden weer vertrokken zijn dus beter geschikt voor een avontuurtje.
    Kusssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt gelijk dat je voorzichtig bent...maar als je duidelijke afspraken hebt en het begin een basis van wederzijds vertrouwen heeft..dan is t wel heel opwindend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wanneer moet ik je eens naar huis doen Sonja? Ik wil best je stagaire spelen hoor ;-)

    Fan

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...