vrijdag 13 maart 2009

Stilte in mijn dagboek

Ik kreeg zojuist een mailtje van iemand die vroeg of ik aan een sabbatical begonnen was omdat het zo stil is de laatste tijd op mijn weblog.

Nou, ik ben niet aan een sabbatical begonnen hoor, kon ik het me maar permitteren zoiets. Lekker een jaartje onbezonnen freewheelen, rondreizen om her en der met vreemde mediterrane mannen en vrouwen erotische avontuurtjes te ontketenen...

Het is een beetje stil in mijn dagboek omdat ik niet altijd zin heb om te schrijven. Hoewel ik daar later altijd weer wel spijt van heb, omdat het schrijven echt goed helpt mijn geheugen op het gebied van gevoel en emotie te versterken.

Maar ik heb niet stilgezeten. Als ik even terugblik naar de afgelopen drie weken:

Met John een keer bij mij thuis een snelle wip. Alles bij elkaar is hij nog geen half uur binnen geweest. Hij kwam voorbij lopen om een brief te posten terwijl ik net uit mijn auto stapte. We keken elkaar aan en het was gelijk duidelijk dat we zin in elkaar hadden en even van de spontane gelegenheid gebruik wilden en konden maken. Snel de trap op (in de kamer is te veel inkijk), hij zijn broek naar beneden, ik mijn panty en slipje uit, rok van achter omhoog, staand met mijn kontje naar achter en met handen op het bed hem zijn gang laten gaan.

Ook een keer koffie gedronken bij Els. Heerlijk met elkaar gezoend, intens aan elkaars tong gezogen, verder niks. Heerlijk warm en intiem.

En een paar dagen geleden nog een keer onze stagiaire op bezoek gehad. Fijn met onze handen in elkaars broek zitten voelen en spelen, een beetje tongen met elkaar en natuurlijk het wederzijdse geflikflooi met een "neukpartijtje" afgemaakt.

Zo, nu is mijn dagboek tenminste ook weer up-to-date.

3 opmerkingen:

  1. En wij zijn ook weer op de hoogte, haha. Goed weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hoeft ook niet elke dag iets neer te pennen, sonja. ik kom regelmatig ff kijken en dan zie ik het vanzelf.

    wel fijn om te horen dat je de tijd wel door weet te komen. hihi

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk te weten dat je nog altijd tijd maakt om lekker te ...

    Dacht al dat je ziek was.

    groetjes
    Fan

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...