zondag 17 augustus 2008

Vooruit dan, mijn kutje...

Soms krijg ik mailtjes waarin me gevraagd wordt of ik mijn kutje een keer wil laten zien. Vooruit dan maar, in ben in een meegaande bui vandaag. Hier is het begeerde domein van mijn minnaars. De hele wereld mag het zien (spannend).

Vraag me niet hoe vaak hier al een erectie in is begraven. En vraag me ook niet hoe vaak gulzige handjes me hier al hebben bevoeld. En ook niet hoe vaak er een zachte warme tong langs heeft gestreken. Vraag me dat allemaal niet, want ik heb het niet geteld.

Dit is 'm dus... Niet meer zo jong en strak, maar gezien de gretigheid waarmee er door sommigen nog steeds van wordt gesmuld blijkbaar toch nog een bron van genot. In ieder geval voor mij.

(Peter, wat maak je soms toch vulgaire foto's van me; gelukkig heb ik Photoshop)

"Mijn bron van genot"


6 opmerkingen:

  1. En bedankt Sonja! Dit ziet er wel heel erg uitnodigend uit. Het is ook de laatste wens van mijn huidige erectie om daar begraven te worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Son,

    Ik word iedere keer toch weer enorm opgewonden van je. Lekker hoor die foto van je kutje. Samen met al je verhalen en niet te vergeten je filmpje stel ik mij iedere keer dat heerlijke natte grotje voor. Dat ik daar dan achter zit en mijn enorme erectie er diep in begraaf.
    Heerlijk gewoon. Als Peter toch zo media-geniek is wil ik nog wel meer opwindends ontvangen....

    xxx
    Bassie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt een heel mooi kutje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig en aanlokkelijk aangezicht! Schitterende erotische 'foto'. Het gaat er niet om of het (nog) strak is maar wat je er mee doet. En als ik je verhalen lees dan is er niets mis met de gretigheid en het genot dat er uit voortkomt. Ik zou zo met mijn gulzige handjes en tong er langs willen strijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jouw kutje sonja is zoals ik mij de hemelpoort voorstel mmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jammer dat ik niet (veel.....) meer reacties van mooi vrouwelijk schoon zie;

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...