woensdag 6 augustus 2008

Even bijkomen

Ik moet na dat bezoekje van Erik vorige week weer even op adem komen. Lichamelijk kan ik het allemaal wel aan, maar emotioneel heeft het ook zijn uitwerking. John en Els zijn weer terug van vakantie en dat houdt me erg bezig. En dan Peter natuurlijk, waar ik ook nogal wat "sport" mee bedrijf. Hij krijgt even alle voorrang nu, dat brengt wel een bepaalde rust in me.

Ik merk overigens dat de lesbische verlangens weer een beetje de overhand gaan krijgen. Lekker erotisch genieten van een zacht en verzorgd vrouwenlichaam. Borstjes tegen elkaar, harde tepeltjes voelen drukken, gladde benen strelen, diepe lange tongzoenen, vingers langs elkaars vochtige warme kutje halen.

Gerda? Zou wel heel leuk zijn als zij bij me was. Ook weer een tijd geleden.

Els? Volgens mij hunkert ze. Misschien nog wel meer naar mij dan naar Peter. Over een vent kan ze thuis ook beschikken, over een vrouw niet. En ze had toch duidelijk laten blijken dat ze graag ingewijd wilde worden in de geneugten van erotiek tussen vrouwen onderling.

Het ontbreekt me nu even aan de energie om het initiatief te nemen. Het zou heerlijk zijn als ze plotsteling voor de deur stond en zei: "Son, ik wil even lekker je naakte lichaam voelen en met je vrijen."


Mijn sexy BH-tje...


2 opmerkingen:

  1. "sport" maar lekker door hoor sonja.
    en laat je in je rustmomenten in gedachte maar lekker door els verwennen, mmmm...

    even alles laten bezinken, alle zorgen van je af....

    xxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...