maandag 18 augustus 2008

Hoe gaat dat nou, zo'n zondagmiddag

Altijd anders. Soms veel, soms niks, soms een beetje. Gisteren begon het met de vraag van Peter:

"Zullen we even lekker naar boven gaan, Son?"

We hebben de gewoonte om onszelf eerst even te douchen voor we met elkaar naar bed gaan. Peter ging douchen en ik keek nog even of er nog nieuwe reacties op mijn weblog binnen waren gekomen; dat vind ik altijd leuk. Ja dus, een roep om meer van die "kut-foto's". Gelijk even een stukje daarover in mijn dagboek geschreven. En daarna Peter afgelost onder de douche.

Ik maak me altijd wel een beetje op. Soms gaan we gekleed met elkaar aan de slag en ontdoen we elkaar al stoeiend van onze kleding. Dat is heel erotisch. Soms trek ik wat mooie lingerie aan, dat maakt Peter nog wat hitsiger op me. Soms een kort sexy rokje, soms met nylons daaronder, soms alleen nylons en laarzen. En gisteren ben ik met natte haren, een beetje make-up, een lekker geurtje, naakt met slechts mijn voeten half afgedekt in naaldhakpumps mijn slaapkamer binnengestapt. La femme fatale...

Hij lag naakt op zijn rug op bed, met zijn armen en benen gespreid en een slap lid, wat een heel mooi gezicht was. Ik dartelde wat om het bed, liet me aan alle kanten bekijken, bukte met mijn kontje naar hem toe en draaide er wat mee. Ik kwam weer omhoog, draaide me naar hem toe en zag zijn lid bewegen. Ik bleef voor hem staan, zette een voet met schoen en al op het bed en speelde uitdagend wat met mijn vingers aan de binnenlipjes van mijn vagina. Ik ging op het bed staan, in een spreidstand boven zijn heupen. Terwijl ik nog steeds aan mijn lipjes wriemelde zag ik zijn lid veranderen in een schitterende paal. Hoe hij daar onder me lag, naakt, met zijn armen en benen nog steeds breed uitgestrekt en die prachtige erectie. Ondanks dat we elkaar al zo lang kennen en zo ongelofelijk veel seks met elkaar bedrijven, word ik nog steeds, iedere keer weer, bloedgeil op hem. En hij op mij, daar is geen twijfel over mogelijk als je ziet met welk genoegen hij me altijd neukt. En dat mag hij, wanneer hij maar wilt en zolang hij maar wilt.

Ik deed een stapje naar voor, draaide me om en ging op mijn hurken zitten. Hij pakte mijn heupen vast en ik zakte langzaam dieper door, tot ik zijn gezicht zachtjes tegen mijn vagina voelde komen. Zonder mijn vagina van zijn gezicht te halen schoof ik op mijn knieƫn en boog me voorover. Ik begroef mijn hoofd tussen zijn dijen en voelde zijn warme penis onder mijn kin spannen. Ik kwam met mijn hoofd iets omhoog en nam zijn mooie harde lid in mijn mond. Terwijl zijn handen mijn heupen ondersteunden voelde ik dat zijn hoofd onder me bewoog. En plotseling streek er een warme tong tussen mijn lipjes.

Zo zijn we gisterenmiddag begonnen. Het begin van een uurtje of twee intensief geilen met en op elkaar. Likken, kussen, pijpen, beffen, stoeien en neuken. Zo gaat dat nou bij ons op een zondagmiddag, soms.

2 opmerkingen:

  1. oohh sonje, m'n paal staat strak omhoog bij het lezen van je geile verslag en het in beeld brengen in m'n hete kop.

    net f wat voorvocht afgelikt, mmmm...

    m'n benen en bovenlijf strelend.
    billen en weer richitng pik.
    beetje rukken, mmmm....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sonja,

    Bedankt voor je reactie op mn blog, erg leuk om zo te ontdekken dat je er nog wel eens terug komt...

    Ook ik heb weer met veel plezier je blogjes "bijgelezen". Heerlijk om te lezen hoe jullie je weekenden zo af en toe vullen. Nog veel spannender idee dat jij zo onbekend blijft...

    Ik hoop snel weer iets van je te lezen, of je voorbij te zien komen op m'n blog!

    Liefs,
    R.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...