woensdag 20 augustus 2008

Ik en "fetish"

Ik kreeg een mailtje van de eigenaar van een weblog over panty fetish. Hij is een panty fetishist. Er staan mooie foto's en filmpjes op zijn weblog. Ik zag er ook mannen in panty. Niet mijn ding...

Iedereen is anders en soms toch ook weer heel erg hetzelfde. Het is maar gewoon waar je hormonen op reageren. Zolang het maar onschuldig is kan het niet gek genoeg zijn. Mijn hormonen reageren (meestal) niet op een man in panty en juist weer heel heftig op een vrouw in nylonkousen. En gek genoeg weer niet op mezelf in nylonkousen voor de spiegel. En weer wel op mannen of vrouwen die nylonkousen "geil" bij me vinden staan, zoals ik het bij andere vrouwen geil vind staan. Daarom draag ik ze ook. Omdat het anderen geil op me maakt, en daar word ik weer geil van.

Is het leven eenvoudig of is het leven ingewikkeld...?


"Mijn naadkousen"


8 opmerkingen:

  1. een fetish hebben is best spannend,iets geheimelijks .
    die naadkousen van jouw Sonja,,,een droom .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je er ontzettend geil uitzien in je kouzen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie foto weer Sonja, Ik zou het wel weten als je voor mij stond!

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne foto's heb je hier hoor !!!!
    Ziet er bijzonder aanlokkelijk uit !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. staat je idd heel sexy. je hebt van jezelf al kei mooie benen. en het uitzicht onder je jurkje is lekker om te zien....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel knullen (?), voor de complimenteuze opmerkingen...

    Kiss,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig, vooral de plaats waar die kousen 'naadloos' overgaan in een erotische 'tuin' van lekker vlees.Om van te snoepen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. en jij bedankt dat we zo van jou mogen genieten, sonja!
    xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...