zondag 24 augustus 2008

Hester aan de telefoon

Zondagmiddag (gisteren). Vijf over half drie. Ik sta samen met Peter onze slaapkamer te schilderen (paar kozijntjes). Telefoon. Wie zou dat nou weer zijn. Hester. Ik loop met de telefoon in mijn hand de trap af naar beneden om even lekker te kletsen. Peter kan het wel even alleen af boven.

"Hé, Son, ik bel je omdat ik even iets aan je kwijt moet."

Ik voelde het al aankomen. Ja hoor, die troel had zich zaterdagavond opnieuw onderhanden laten nemen door die twee jonge hengsten in Breda. Net als een paar maanden geleden, toen ze me ook daarover belde. Ik had het toen ook in mijn dagboek geschreven (hier), want het zijn toch de intieme dingen die wat met me doen. Deze keer was ik niet jaloers.

"Meid, vertel me alles" vroeg ik niks nieuwsgierig. Ik ging er uitgebreid voor op de bank liggen. Nou ga ik natuurlijk hier niet alles over de triootjes van Hester vertellen. Hooguit dat ze als vrouw van tegen de 40 twee knullen van voor in de twintig (oké, bijna halverwege de twintig) met genoegen heeft toegestaan haar bij toerbeurt te neuken. Grrr... Het verhaal was weer rommelig en haar avondje was weer heftig.

"Hé, luister even Son," ik was een en al oor, "ze vragen ook telkens naar jou."

Dat was fijn om te horen, het begon weer te kriebelen voor zover ik al niet opgewonden was geraakt door de biecht van Hester.

"Hoezo?" vroeg ik, "liggen ze jouw gaatjes te vullen en stoppen ze dan even om te vragen hoe het met mij is?"

"Hè doe niet zo flauw, ik bedoel het serieus."

Ze had gelijk, het was flauw van me. Natuurlijk pauzeerden ze soms even (Hester? Pauzeren?), en dan werden herinneringen aan vorige keren opgehaald. En daar speelde ik ook een rol in.

"Je hebt indruk gemaakt" verklapte ze me. "Als je niet alleen durft kunnen we toch weer een keer samen gaan? Maar dan wil ik ze toch allebei eventjes voor mezelf alleen. Mag jij ook als je wilt. Ik wil dat wel eens zien."

Dat vond ik wel een heel leuk voorstel. Samen met Hester en toch ook een triootje. Maar een keer een hele avond alleen met ze lijkt me toch ook wel wat. Het idee dat allebei op springen staan en alleen mij beschikbaar hebben... Het idee dat ze steeds weer smachtend hun beurt afwachten om mij opnieuw te mogen penetreren... Want zo zal dat gaan. Hesters verslag laat daar geen twijfel over bestaan. Wat kan ik me nog meer wensen?

"Sinds wanneer wil jij me met twee jongens zien geilen?" vroeg ik werkelijk verbaasd, maar ook verheugd.

"Sinds ik die knapen vorige keer onder je rokje heb zien wriemelen" was haar korte directe antwoord. "Het was prachtig om te zien hoe geil ze op jou waren, vooral met dat leeftijdsverschil; en hoe jij op jouw leeftijd van dat jonge grut stond te genieten."

Hestertje toch, zo oud zijn we toch ook weer niet? Misschien wat meer ervaren, maar verder... Ik vond het een heerlijk vooruitzicht om die twee zich ook een keer onder de ogen van Hester op mijn goddelijk lichaam te laten uitleven. Ze is dan we niet lesbisch of bi, maar dat wil nog niet zeggen dat ik niet geil van haar gegluur kan worden. Zeker niet als ze zich daarbij een beetje naakt vertoont.

"Hester, je bent een schat. We gaan een keer samen, maar ik ga zeker ook een keer alleen."

2 opmerkingen:

  1. wat boffen de jongens tocj met jou en hester
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en? ben je alweer een keertje lekker verwend door de boy?
    xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...