zondag 17 augustus 2008

Foto's

Ik kreeg naar aanleiding van het vorige stukje in mijn dagboek de vraag waarom ik niet meer laat zien als Peter zoveel foto's van me maakt.

Het antwoord is simpel: Niet alles is voor mijn weblog geschikt. Of liever, het meeste is niet voor mijn weblog geschikt. Veel te ordinair en plat... ik poseer met alle plezier voor hem, maar voor de rest is het zijn ding.

En nu gaan we naar mijn slaapkamer om samen een uurtje helemaal los te gaan. Want het is zondagmiddag, hij is bij mij, ik heb een wijntje gedronken, hij een colaatje en we hebben weer vreselijk veel zin in elkaar.

3 opmerkingen:

  1. en? een bescheiden zondagmiddagsessie gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bescheiden? Wat was ie weer eens lekker geil op mij. Het klikt zo ontzettend goed tussen ons dat we het wel 7 dagen in de week 24 uur per dag vol zouden kunnen houden (als we de conditie ervoor hadden). Hij staat nu te douchen. Zo meteen gaan we nog even bescheiden verder voor we gaan slapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh sonja, ben nou ook ontzettend geil op jou.....

    is zoooooo lekker masturberen als ik aan jou denk.....

    xxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...