woensdag 2 juli 2008

Vakantie op komst

Ik ga zaterdagochtend op vakantie naar Oostenrijk met Peter. Dat land blijft ons trekken. Totdat we een keer twee weken regen hebben natuurlijk, maar alle keren dat we geweest zijn was het schitterend weer. John en Els zijn er vier weken tussenuit. Ze gaan er met een camper op uit. Ze kiezen ieder jaar voor juli omdat ze dan de grootste kans op mooi weer hebben zeggen ze. Voor ons komt het toevallig zo uit ivm een rustige periode bij Peter op zijn werk.

Ik ga me zo meteen een beetje verzorgen optutten, want hij komt vanavond eten. Met dat plakkerige zweetweer moet ik toch wel even wat aan mezelf doen voor hij komt. Ik ga hem lekker verwennen vanavond, heb ik zin in (wanneer niet eigenlijk, haha).

Warm of niet, ik ga hem mijn bed in verleiden. Misschien komt het wel door dit broeierige weer. Ik wil zijn pikkie voelen; in mijn handen en in mijn "grotje". Verleiden is trouwens een groot woord, want hij is net zo erg als ik. Ik hoef maar even mijn hand op zijn kruis te leggen en dat ding staat recht overeind. En dan komt 9 van de 10 keer zijn flauwe grap dat het mijn schuld is dat hij een stijve heeft en dat ik hem er daarom ook maar weer vanaf moet zien te helpen. Hahaha, wat leuk... maar ik ben er altijd weer trots op dat hij van mij een stijve krijgt en ik vind het heerlijk om hem daar vanaf te helpen. Maar niet eerder dan dat ik eerst zijn hormonen flink heb opgejaagd, des te lekkerder neemt hij me. Vertel mij hoe mannen zijn... en hoe ik optimaal kan genieten.

Het zal wel plakkerig warm worden, maar daar hebben we een douche voor.

Tja, ik had gewoon weer even die exhibitionistische kriebels om dit op mijn weblogje te schrijven. Ik weet niet wat dat is, maar ik krijg daar zo'n opwindend gevoel altijd bij (eigenlijk niet normaal).

Peter weet het nog steeds niet van mijn weblog, maar nu het met John en Els wat lijkt te gaan worden, kan ik het eigenlijk niet meer maken om hem onwetend te laten. Het voelt schuldig...

Enfin ik zie wel. Eerst eens genieten...

3 opmerkingen:

  1. hoi sonja,
    hoop morgen nog f van je te genieten.
    maar wens jou en peter iig vaast fijne vakantie.

    hoe was de avond met je lekkere vriend?
    hij is niet de enige die een harde van jou krijgt...

    lijkt me heerlijk om peter ook in je logwereldje te betrekken.
    hoop niet dat hij het erg vindt dat ik af en toe opgewonden van jou raak.

    en dat met john en els, echt wel spannend!

    xxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sonja,

    Wat je weblog betreft zal jou Petertje er denk ik geen problemen mee hebben.
    Aan de andere kant kun je je afvragen of je de spanning voor jezelf niet een beetje wegneemt als je je partner deelgenoot maakt van al je "geheimen". Jullie relatie is al erg open en vrij en Peter zal zelf misschien ook zo zijn eigen "geheimpjes" hebben. Het feit dat je je exhibitionisme kunt opschrijven met de wetenschap dat anderen, zowel mannen als vrouwen, er opgewonden van raken en misschien zelfs jaloers zijn geeft je de kriebels. Ik denk dat je dat zo moet laten om nog een beetje voor je zelf te hebben. Daar hoef je je volgens mij helemaal niet schuldig over te voelen. Geniet van die extra kriebels die dat geeft, wat je vervolgens weer met je partner kan delen in de vorm van een "lustaanval" :-). Ik denk dat jullie er beiden dan beter mee af zijn.

    Tot slot, Prettige vakantie.
    Maak nog maar wat mooie filmpjes, voor jou kriebels en andermans geilheid op jou.

    xxx
    Bassie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mij lijkt het juist geil om peter er wel bij te betrekken.
    maar ja, met al die tegenstrijdige adviezen helpen we jou niet echt, he sonja?

    zit er nou maar ff niet over in.
    morgen eerst 2 weekjes genieten op je vakantie. en dan maar eens rustig verder zien...

    fijne vakantie, veel plezier en dikke knuffel...

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...