zondag 27 juli 2008

Komisch

Hier heb ik gisteren met Peter hartelijk om zitten lachen. En hij zei op een gegeven moment dat hij er ondanks de hilariteit een stijve van kreeg. Hoezo? "Die benen" was zijn antwoord. Dus de benen van deze dame zetten zijn hormoontjes in beweging. Ik heb het even op de tast bij hem gecontroleerd (want dat was natuurlijk wat hij wilde, anders hoefde die boef het me niet te vertellen). Hij had inderdaad gelijk. Wat een snoepie is die vent van mij toch, hè. En de dame die deze act uitvoert natuurlijk ook.


2 opmerkingen:

  1. had het filmpje al eens gezien maar blijft idd kei leuk.

    die dame is goed en ziet er ook nog eens kei lekker uit.

    benieuwd hoe je peter van z'n stijve afgeholpen hebt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is wat je nou noemt functioneel bloot. Je vindt het haast vanzelfsprekend dat ze haar kleren uittrekt.
    Ze heeft inderdaad een heerlijk lijf, dus dat je daar een stijve van krijgt is niet zo vreemd

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...