zondag 13 juli 2008

Berichtje uit Oostenrijk

Even een kort berichtje uit Oostenrijk. Peter zit in de sauna van het hotel, en ik zo meteen ook. Ik zit nu even vanaf de Internet PC van het hotel te schrijven.

Het is een regenachtige dag vandaag. Dat was vanmorgen al zichtbaar toen we vanuit ons bed naar buiten keken. We zijn om half negen gaan ontbijten en intussen werd onze kamer opgeruimd. Daarna zijn we weer het bed ingedoken en hebben we nog even zalig gevreeën met elkaar. Terwijl hij aangenaam mijn vagina lag te betasten voelde ik zijn lid zwellen in mijn hand. En intussen lagen we elkaar te overladen met kleine kusjes op elkaars lippen, wangen, gesloten oogleden, hals, oren en voorhoofd. En ook nu weer besefte ik hoe we allebei toch kunnen genieten van zulke simpele dingen. De sessie werd afgesloten met een vrij landurige, diepe en ritmische penetratie van Peter. Hij heeft me weer eens alle kleuren van de regenboog laten zien met zijn talent.

Intussen loopt hier nu iemand rond die vraagt "wie lange ich noch brauche". "Ich habe es schon gehabt" denk ik bij mezelf, maar dat is waarschijnlijk niet wat hij bedoelt. Hij wil gewoon even op Internet. Hij maakt me nerveus, dus ik stop ermee voor nu. Het voelt toch lekker om even weer iets intiems van mezelf aan de wereld kenbaar te hebben gemaakt; niet in de laatste plaats om er later zelf nog eens van na te kunnen genieten, maar ook vanwege de opwinding die het bij me teweeg brengt om het met anderen te delen.

Ik heb trouwens de afgelopen dagen nagedacht over of ik het Peter ga vertellen van deze weblog. Ik denk het toch maar van niet. Ik denk dat ik het uiteindelijk liever voor mezelf alleen houd... Dan durf ik veel meer te vertellen. Het is tenslotte toch een dagboek en dat mag privé blijven. Hoewel "privé" natuurlijk een heel bijzondere betekenis heeft wat mijn relatief anonieme en tegelijk zo exhibitionistische dagboek betreft. Maar dat is juist de grote "kick" die mij door het tijdperk van Internet wordt geboden.

2 opmerkingen:

  1. hoi Sonja,

    Zo te horen een lekkere vakantie.
    Jammer van het weer, maar jullie vermaken je best...
    Prima beslissing denk ik, wat je dagboek betreft. Zoals ik al schreef denk ik ook dat de kick groter en intenser blijft.
    Ik blijf in ieder geval je "fan"..

    xxx Bassie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi sonja,
    sorry dat ik ff een paar dagen niks heb laten horen.
    dacht laat ik es kijken.
    want weet dat je nog op vakantie bent.
    had niet verwacht een logje tussendoor aan te treffen. vind ik wel heel tof van jou, dank je wel!

    je moet ook zelf weten of je je online dagboek met hem deelt of niet. ik denk niet dat jullie relatie knapt als hij er toch achter komt.
    en je volt jezelf er goed bij, dus het zal wat dat betreft ook wel mevallen.
    niet in de laatste plaats natuurlijk omdat jullie de heerlijke "sessies" zoals de seks van afgelopen zondagochtend niet kunnen missen. jij kan er ook zo heerlijk geil over vertellen...
    bedankt dat je dit hebt willen delen!
    xxxx
    gj2

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...