donderdag 31 juli 2008

Ik heb Erik gebeld

Ik heb Erik vandaag gebeld.

Het gevoel om weer eens met een ander naar bed te willen gaan heeft me niet meer losgelaten sinds Peter me van de week over het avontuurtje met zijn collegaatje vertelde. Ik twijfelde wie ik het eerst zou proberen, Jan of Erik. Mijn begeerde triootje met die knullen in Breda schuif ik nog even voor me uit. Ik heb de keus op Erik laten vallen. Ik wil gewoon een snelle wip. Met Erik is het voorspel altijd heel kort, of het wordt zelfs helemaal overgeslagen. Met hem is het altijd gelijk er tegenaan. En daar heb ik nou eens echt zin in. Wat ook meespeelde is het feit dat ik met Erik (net als met Peter) zonder condoom kan neuken (zie hier). En dat is toch net even wat lekkerder. Bij Jan is het altijd wel met een condoom en met hem heb ik altijd wel een uitgebreid romantisch voorspel. Jan en ik geilen elkaar heel langzaam op tot we allebei op knappen staan. We trekken daar vaak een hele avond en nacht voor uit. Dat is ook bijzonder aangenaam mag ik wel zeggen. Maar nu wil ik gewoon even snel geblust worden.

Erik klonk blij verrast. "Hee Son, wat leuk je dat je me belt." Hij zat in de auto toen ik hem op zijn mobieltje belde. We weten allebei dat als we elkaar bellen het altijd om het maken van een afspraakje gaat. Ik wisselde even wat beleefde begroetingen met hem uit om daarna met de deur in huis te vallen: "Ik wil weer een keer met je naar bed, Erik."

"Lekker ding, wat klinkt dat heerlijk uit jouw mond" was zijn zalige antwoord. "Ik zit alleen effe met Kitty en de vakantie van de kinderen", ik voelde iets van teleurstelling in me opkomen, "maar om weer eens als vanouds met jou te kunnen stoeien mag ik natuurlijk niet laten schieten. Ik regel wel wat. Wanneer had je in gedachte?" De onrust trok weer weg uit me.

"Wat mijn betreft vandaag nog" zei ik. Dat ging hem niet meer lukken. Maar morgenmiddag zag hij wel kans om me op te komen zoeken. "Geweldig" zei ik oprecht gemeend.

"Als ik aan je denk krijg ik nu al een erectie," zei hij "en die gaat niet meer over tot ik bij jou ben geweest." Ik moest lachen en ik weet dat hij vroeger soms twee en een enkele keer zelfs drie keer kon klaarkomen zonder dat zijn erectie tussentijds noemenswaardig afnam. Toen ik dat later een keer in herinnering riep, vertelde hij dat hij dat alleen bij mij had. Ik geloof er niks van, maar het was wel heel lief om te zeggen.

Ik zei: "als je zo opgewonden van me raakt, waarom kom je dan niet vaker bij me op bezoek? Dat heb ik al vaker gezegd, je bent altijd welkom." Het was even stil aan de andere kant. Ik voegde eraan toe dat ik het heerlijk vond dat hij zo op mij geilt, "dat maakt nou juist het beest in me los." Nog steeds bleef het even stil aan de andere kant. Toen besefte ik dat het misschien iets met zijn vrouw te maken heeft. Hij is per slot van rekening een gebonden man, die overspel pleegt en niet de een of andere vrijgezelle flierefluiter. En toen kwam er weer geluid: "Son, je bent zo'n heerlijke seksuele vrouw. Alleen al dat je dit tegen me zegt. Wat hebben we toch altijd lekker gevreeƫn met elkaar. Vroeger al en later toen ik met Kitty getrouwd was nog steeds. Het is zo ongelofelijk geil altijd met jou, dat ik moet oppassen dat ik niet aan je verslaafd raak." Nu was ik even stil, het ontroerde me. Hij vertelde - of eigenlijk klonk het meer als een soort belofte - dat hij zeker een keer of twee drie per jaar met zou komen "stoeien" zoals we dat vroeger altijd noemden. Tot nu toe was het ook wel ongeveer zo vaak, met soms een dip voor een langere periode en soms ook wel wat vaker.

"Hoelaat ben je er?" vroeg ik met een brok in mijn keel. Blijkbaar hoorde hij iets aan mijn stem en vroeg of er iets was. Ik schudde mijn hoofd: "Ik verlang naar je, lieve schat." Hij zei: "Gelukkig, ik was al bang dat je geen zin meer had." Ik hoorde hem lachen en hij vervolgde: "is 2 uur goed?" Ik kon alleen nog maar fluisterend uitbrengen: "Uitstekend."

Wat heb ik een zin in die vent, zeker nu ik zijn stem weer heb gehoord en de afspraak staat. Ik voel me helemaal "loops" worden; hij zal een superheet "teefje" aantreffen morgen en ik zal volledig los gaan op hem, dat voel ik nou al.

Nog even dit: Vanwaar die emoties van me tijdens het telefoongesprek? Ik ken hem al zo lang. Hij houdt zoveel van zijn vrouw en kinderen en toch komt hij bij mij om met me te neuken. Daarom!

6 opmerkingen:

  1. Heerlijk als je zo vrij kunt zijn in sex en er zo vrij en direct over kunt praten. Het maakt je weblog/dagboek heerlijk om te lezen.
    Een oase van erotisch genoegen tussen de overdaad aan platte sex.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zie die neukpartij al helemal voor me...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je Zwoeltje. Heel lief van je.

    Kus,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Sonja
    Word geil als ik dit lees! Ik ben een geile gehandicapte vrouw
    Ik lees je dagboek altijd met veel interesse. Ben benieud hoe het is met Erik
    Kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aan de "geile gehandicapte vrouw": wil je me een mailtje sturen? Dan kan ik even met je babbelen.

    Groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Sonja,

    Ik hoop, maar verwacht dit ook, dat het een fantatisch feest is geweest met Erik. Om jaloers op te worden. Ik voelde net zoals jij de spanning toen je aankondigde wat je ging doen. Je bent een pracht vrouw!

    H.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...