dinsdag 29 juli 2008

Peter en zijn delletje

Gisteren is zijn delletje weer bij hem geweest. Het meisje van zijn werk met wie ik hem vorig jaar een keer "betrapte". Ik heb er toen ook over geschreven in mijn dagboek: hier. En hier ook nog een keer.

Ze is nog steeds getrouwd en ze is nog steeds 15 jaar jonger dan Peter. En ze blijkt ook nog steeds regelmatig haar seksualiteit aan hem aan te bieden, waar hij soms wel en soms niet op in gaat. Gisteren wel, dus.

Het voelt nog steeds niet verkeerd voor me. Ik realiseer me dat ik een totale vertrouwensband met Peter heb. Ik gun het Peter en ik gun het die meid ook. Ik voel me zelfs een soort van trots, dat ik zo'n band heb met een aantrekkelijke vent als hij.

"En wat hebben jullie gedaan?" Tja, wat moest ik anders vragen.

"Paardje gereden. Dat is haar favoriet" antwoordde hij. Net zoals ik ze destijds een keer bezig had gezien dus. Zij die boven op hem zat te wippen. De beelden van vorig jaar kwamen weer terug.

Ik kreeg het verlangen om zelf ook weer eens buiten de deur te gaan eten. John en Els, daar is het nog niet ver genoeg mee. Gerda, dat is een lesbische relatie. Dat is anders, die tel ik niet mee als "buiten de deur eten". Ik heb natuurlijk mijn twee knapen uit Breda. En ik heb Jan en Erik, twee overgebleven vriendjes van vroeger. Beide inmiddels getrouwd, maar allebei nog steeds in voor een beetje overspelige seks met mij. Met Jan was het voor het laatst in september vorig jaar en met Erik niet veel later in november. Het staat van beide keren in mijn dagboek. Nu merk ik pas echt hoe handig en leuk zo'n dagboek ook voor mijn eigen herinneringen is. Nu ik het zojuist lees komen alle details (inclusief het gevoel van geilheid) weer naar boven drijven.

Zal ik Jan of Erik eens bellen? Wie weet hebben zij ook wel weer zin om mijn benen in plaats van die van hun vrouw om hun heupen geklemd te voelen. En om mijn tong in hun mond te voelen in plaats van die van hun vrouw. En om mijn borsten te masseren in plaats van die van hun vrouw. Kortom, om gewoon weer eens lekker overspel te plegen met mij. Ik kende ze per slot van rekening al voor ze hun eigen vrouw leerden kennen. Ze hebben mij allebei al geneukt nog voor ze hun eigen vrouw zelfs maar een klein kusje mochten geven. En hoe dat ze me geneukt hebben! Ik vraag me wel eens af of ze met hun eigen vrouw ooit zo beestachtig gesekst hebben als ik met hen. En daarom voelt de huidige - overspelige - seks met hen nog steeds heel vertrouwd.

Waarom schrijf ik dit allemaal? De wijntjes. Mijmeringen, die opborrelen doordat Peter me over zijn zo ontzettend op hem geilend collegaatje vertelde. Zij pleegt ook overspel. En met overspel bedoel ik stiekem seks met een ander. Ik kan me voorstellen dat Peter een trots en geil gevoel over zich krijgt als een aantrekkelijke dame zo graag seks met hem wilt dat ze haar eigen man daarvoor bedriegt. Zo voel ik dat bij Jan en Erik ook.

Peter is inmiddels naar huis en hij is niet onverrichter zaken vertrokken. Zeer zeker niet. Hmmmmmm... het gloeit nog heerlijk na van binnen. En nu lekker gaan slapen en dromen...

3 opmerkingen:

  1. Hoi Sonja,

    In één woord, adembenemend!
    De spanning lees en voel je overal tussendoor.
    Wat zijn er toch een gelukvogels zo hier en daar...
    Lijkt mij ook erg spannend hoor, zo stiekem en heftig tussendoortje...

    Ik ben benieuwd naar het vervolg!
    Enjoy.

    xxxx
    Bassie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kei tof vind ik het dat je elkaar zo vrij kunt laten!

    heb net nog wat door jou gelinkte archiefstukjes doorgelezen en ook dit nieuwe stukje.

    ik voel dat ik er instinctief stootbewegingen van begin te maken.
    kan het niet helpen.
    je geeft me zooooooo veeeeeel genot...
    oh sonja.....
    xxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dus die aardappelen en boontjes hebben Peter geen kwaad gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...