dinsdag 22 juli 2008

Wie ben ik?

Ik ben weer terug van vakantie. Het was heerlijk. Veel gedaan en veel gezien. Ook veel gewandeld en veel gepraat. Natuur, cultuur en natuurlijk een beetje seks.

In mijn postvak vond ik bij terugkomst een email van een lezer die pas mijn blog had ontdekt. Hij vroeg of ik iets over mezelf wilde vertellen. Als je mijn dagboek leest, weet je natuurlijk heel veel over me. Toch zal ik het hier nog een keer een beetje samenvatten. Voor iedereen die het nog niet weet.

Ik ben cultureel ingesteld. Ik houd van kunst en cultuur. Ik houd ook van de natuur.

Ik heb een LAT-relatie met een lieve vriend. We zijn heel open met elkaar en we laten elkaar vrij.

Ik ben deze weblog (dagboek) begonnen omdat het me enorm spannend leek om mijn intiemste ervaringen en gevoelens open en bloot te publiceren, zodat iedereen het kan lezen. En ik moet bekennen, het geeft me echt een kick iedere keer als ik weer iets van mezelf verklap.

In het normale leven ben ik niet zo open. Mijn collega's, familie en vrienden weten niets van mijn erotische gevoelens, verlangens en ervaringen, op een paar uitzonderingen na. Mensen met wie ik een seksuele relatie heb (gehad) - mannen én vrouwen - beschouw ik een beetje alsof ze in mijn "complot" zitten. Voor hen ben ik een ongeremd "beest".

Als hobby bewerk ik de foto's, die mijn vriend van me maakt. Hij fotografeert me graag, maar die foto's vind ik vaak vrij "plat". Ik maak er iets moois van. Mijn weblog biedt me de mogelijkheid om mijn trots met anderen te delen zonder mijzelf in een beschaamde situatie te hoeven plaatsen door het mijn collega's, vrienden of familie te laten zien.

Ik laat mijn intimiteit graag aan een groot publiek zien, in woord en in beeld. Op deze weblog een beetje verhuld ter bescherming tegenover familie, collega's en vrienden. In persoonlijk mailjes ga ik soms een stapje verder. Ik geef mezelf graag "bloot", omdat ik ervan geniet als mensen van mij genieten.

In mijn hotpants...

2 opmerkingen:

  1. hee welkom terug!
    leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad.

    is wel een hele eer om zo van jou te mogen genieten, sonja.

    xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een tijdje minder tijd gehad maar lees nu weer aandachtig je stukjes en raak daar weer veelvuldig opgewonden van.
    Ik hoop dat je door blijft gaan en ook op de wijze zoals je het doet.

    Gijs.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...