dinsdag 29 juli 2008

Nieuwe foto's

Peter heeft weer een aantal nieuwe foto's van me gemaakt. Het waren leuke sessies waarbij hij natuurlijk zijn stoute vingertjes weer niet thuis kon houden. We vinden het leuk om te doen. Ik voel me trots en het windt ons allebei op. Hij houdt ervan als ik wat kledingstukken aanhoudt met de vitale delen van mijn lichaam ontbloot.

Het is iets van ons tweetjes. Ik weet dat hij zich wel eens masturbeert bij foto's die hij van me heeft gemaakt. Ik weet dat omdat hij dat niet onder stoelen of banken steekt, en omdat ik het ook wel zelf gezien heb. Wat kan een vrouw nou trotser maken dan dat. Althans bij mij werkt dat zo.

Ik moet zeggen dat sommige foto's wel erg plat zijn, vooral als hij close-ups maakt. De redelijk beschaafde foto's vind ik zelf het mooist. En die bewerk ik om ze nog mooier en erotischer te maken. Zoals deze van mijn nauwelijks zichtbare slipje strak gespannen over mijn op dat moment gezwollen lipjes.

Upskirtje

2 opmerkingen:

  1. of de foto's nou plat of redelijk beschaafd zijn, jij weet ons mannen wel gek te maken, sonja...
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het met je eens
    Gijs

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...