maandag 30 juni 2008

Stoute vraagjes van een lezer

Een lezer met de initialen gj2 stelde me pas een aantal stoute vraagjes. Ik vind het een opwindend idee dat iemand dat allemaal van ons wil weten...

De vragen
  • doen jullie ook weleens elkaar aftrekken en vingeren?
  • waar masturberen jullie het liefst?
  • maak je dan veel geluid of juist niet?
  • hoe sta/zit/lig je er dan het liefste bij?
  • gebruik je graag je handen/vingers?
  • of liever speeltjes? en welke dan?
  • ooit geprobeerd om stilletjes klaar te komen? of vind je dat niet fijn?

Het antwoord

Natuurlijk masturberen we ook wel elkaar. Heerlijk spelen en elkaar aanraken vinden we zalig. Soms tijdens het surfen naar clipjes en foto's op Internet. Maar ook gewoon in de kamer op de bank, of in bed.

Ik heb de neiging om nogal wat geluid te maken als er een orgasme op komst is. Peter is veel rustiger. Hij ondergaat in stilte zijn genot.

Persoonlijk vind ik het het fijnst om mezelf over te geven, dus mijn intimiteit erg "toegankelijk" te maken. Zoals wijdbeens of met opgetrokken benen zittend. Of staand met mijn rug tegen de muur en mijn armen omhoog. En dan mezelf aan zijn handen overgeven. Wat we opwindend vinden is in een "lepeltjesstand" achter tegen de ander aan gaan. Als ik achter Peter sta masturbeer ik hem met mijn armen om hem heen. Of andersom, als hij achter me staat laat ik me door hem met zijn armen om me heen strelen en vingeren. Het voelt lekker als ik hem zo masturbeer, het lijkt dan net of ik zelf een penis heb die ik sta te verwennen, terwijl ik de druk op mijn eigen onderbuik voel, die ik tegen hem aandruk.

Peter heeft ook wel de neiging om zijn geslacht nogal expliciet voor me toegankelijk te maken door wijdbeens naast me of tegenover me te zitten. Ik geniet ervan als hij zich zo kwetsbaar aan me toont.

Masturberen doen we eigenlijk altijd met de hand. Ik heb wel een vibratortje, maar het is maar zelden dat ik Peter dat ding bij me laat gebruiken.

En stilletjes klaarkomen? Ja, ik laat me wel eens smoren door tijdens een orgasme te tongen met Peter. Heel opwindend...

En tot slot nog even exhibtioneren (omdat het me zo heerlijk opwindt om me te laten bekijken)...

Verlangend naar gretige handen...

5 opmerkingen:

  1. Wat ben je weer eerlijk en lekker opwindend aanhet vertellen wat je allemaal en hoe je het doet.
    En wat is het weer een uitdagende afbeelding.
    Ik zou willen dat je zo voor me stond en je bij me aanbood. Ik zou echt gek worden.
    Maar helaas zal di beeld altijd een droom blijven.

    Gijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @gijs: maar wel een heel mooie droom...

    @sonja: wat een eer om dit allemaal terug te mogen lezen! dank je wel hoor! xxx

    wow, je bent echt heel mooi en opwindend...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Son,
    Ik vind het niet alleen heerlijk om naar je te kijken, ik lees je ook graag. Je weet het altijd zo heerlijk te omschrijven.
    Wat betreft die 'gretige handen', de mijne zouden graag bij je aan de slag gaan.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief van jullie... Ik vind het echt heerlijk dat ik lezers heb die zo openlijk van mijn seksualiteit genieten. Voor jullie doe ik het, het geeft me echt een kick.

    En bedenk, ook al reageer ik niet overal op, ik lees alle reacties op al mijn stukjes (krijg ik via email binnen). Het bevredigt mijn exhibitionistische "tic".

    Liefs,
    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind het ook waanzinnig kicken dat ik van jouw seksualiteit mag genieten, sonja.

    je laat hier idd lang niet altijd een reactie achter.
    maar die keren dat je hier antwoord geeft, mmmmmm......
    wist niet dat we je mailbox hiermee overspoelden, hihi.

    voelt super om geil op jou te zijn...
    xxxxxx

    (ps: heb in 1 van m'n logjes reclame voor je zoekmachine gemaakt.)

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...