maandag 9 juni 2008

Els en John op visite

Lief dagboek, ik heb iets te melden dat ik vandaag nog moet opschrijven voordat de details uit mijn geheugen gaan vervagen.

Afgelopen zaterdagavond zijn volkomen onverwacht John en Els op de koffie gekomen bij ons. Ik kreeg om een uur of zeven een telefoontje van Els die vroeg of we het leuk zouden vinden als ze een kop koffie kwamen drinken. En óf we dat leuk zouden vinden.

Maar toch kromp mijn maag ineen toe ze me hiermee verraste. Ik moest even aan het idee wennen. De laatste weken hingen er zoveel fantasieën over hen in mijn hoofd, dat ik even moeite had de huidige realiteit onder ogen te zien. Ik wilde swingen, en dat werd in mijn hoofd gelijk geassocieerd met dit bezoekje. Maar ik snap natuurlijk ook wel dat dat niet zo werkt. Zoiets moet echt weloverwogen en bewust plaatsvinden om geen onverwachte en onherstelbare schade en trauma's aan te richten. Peter en ik wisten wel dat we ervoor zouden gaan, maar van John en Els hadden we alleen maar een sterk vermoeden. Els heeft er ooit wel een keer verlegen op gezinspeeld, maar hoe diep zat het bij hen? En deed Els het misschien alleen om John te behagen? Of omdat ze een lesbische ervaring met mij wilde en het wel zo veilig vond als haar man een oogje in het zeil hield? Ik wist het niet.

Ik gaf mezelf een uur om bij zinnen te komen. Ik moest per slot van rekening ook even nadenken over wat ik aan zou trekken. Acht uur spraken we af. Ik besprak het met Peter en hij overtuigde me om een kort strak rokje uit te kiezen voor vanavond. En mijn make-up iets aan te zetten. Het voelde alsof hij mij als lokaas wilde inzetten. Hij schoot in de lach toen ik hem dat vertelde.

"Dat ben je ook" zei hij met die gretige grijns van hem op zijn gezicht. Ik voelde tintelingen in mijn buik. Dat we Johns geilheid moesten proberen op te wekken om weer een stap dichter bij ons doel te komen waren we met elkaar eens. Ik voelde het als een rechtvaardiging om hem te mogen uitdagen. En dat een ietwat uitdagende verschijning van mij ook het verlangen van Els zou kunnen opwekken was een conclusie die Peter trok en die ik maar al te graag wilde geloven.

"Panty, nylon kousen, bloten benen?" vroeg ik aan Peter. Nylon kousen was wel het meest opwindend vond hij, maar tegelijk ook een beetje té onder een kort rokje. Ik begon er zin in te krijgen.

"Te wat?" vroeg ik.

"Ik weet niet, te ordinair als je rok per ongeluk boven de rond van je kousen optrekt." Peter heeft nog nooit iets te ordinair bij me gevonden. Of beter, hoe ordinairder hoe liever hij het had wat uitdagende kleding betreft. Maar hij had wel gelijk vond ik. Bloten benen werden het. Maar dan wel met spiky pumps. En een extra smal gesneden slipje voor het geval John zelf zo ordinair zou zijn om zijn blik tussen mijn benen te laten vallen. Want in dat geval hoefde ik niet roomser te zijn dan de paus. Inderdaad, ik begon er echt zin in te krijgen.

En toen waren ze er. De eerste woorden die vielen waren van John, dat ik er zo geweldig uitzag. Ik verwelkomde hem dankbaar met drie kusjes, waarbij ik het niet kon laten te fantaseren dat hij daar met een erectie in zijn broek stond. Els kreeg ook drie kusjes van mij en van Peter, waarbij Peter natuurlijk ook Els complimenteerde met haar prachtige voorkomen. Ook een leuk rokje, wel wat langer dan het mijne, ook blote benen een charmante enkellaarsjes. Ik kreeg een bosje rozen van haar, de lieverd.

We hebben zitten kletsen over Barcelona. Els en John zijn daar vorig jaar geweest. Ik wist dat niet. Zoiets geeft gelijk gespreksstof. En we zijn vervolgens afgedwaald naar van alles en nog wat. Erg gezellig. Inmiddels had ik een fles rosé op tafel gezet en onze voorraad kaas voor de komende week aan stukjes gesneden. Ik zat naast Els op de bank en de mannen ieder in een stoel. Els werd losser en John zat af en toe te lonken naar me. Hij wendde zijn ogen steeds af als ik zijn richting op keek.

We waren alle vier erg vrolijk. Els en ik kletsten volop met elkaar. Peter en John voerden hun eigen gesprek samen. Op een gegeven moment legde ik mijn hand op die van Els, die ze naast haar op de bank had liggen, en begon ik met haar vingers te spelen. Ik deed het niet echt bewust, maar merkte het toen Els plotseling schichtig werd. Ik betrapte me er voor het eerst op, dat ik een soort aanrakerigheid had, die Gerda ook altijd had en waar ik zo van kon genieten. Els kijk me aan en toen knikte ze richting Peter.

"Hij weet dat we gezoend hebben en hij vindt het erg spannend" fluisterde ik lachend.

John zag ons gefluister en vroeg met een ondeugende glimlach: "Wat zitten jullie daar te smoezen, dames?" Peter keek nu ook onze richting op.

Ik had de hand van Els nog steeds vast en zei: "Dat zou jij wel willen weten, hè. Ik vertelde Els net dat Peter weet dat wij samen gezoend hebben."

Johns ogen begonnen te schitteren: "En gaan jullie dat nu weer doen?" vroeg hij op een bijna smekende toon. Els riep hem tot de orde. Ik keek Els aan maakte een gebaar van "ach, laat hem maar."

En toen was het Peter die reageerde: "houd je voor mij niet in hoor" zei hij met een knipoog naar mij. Wie begon weet ik niet meer, maar de mannen zetten in koor in zoals op de TV-reclamespot voor die frisdrank: "zoenen, zoenen, zoenen".

Els ging staan en trok mij omhoog. Ze pakte mijn hoofd vast, ik legde een hand op haar heup en de andere in haar nek. We drukten als vanzelf onze lippen tegen elkaar. De mannen waren op slag stil. Ik sloot mijn ogen en voelde hoe ze haar tong diep in mijn mond voerde. Ik liet mijn tong met de hare stoeien en voelde een ongelofelijke geilheid in me aanzwellen. Het bloed drong naar mijn schaamstreek. Ik voelde honderden spiertjes in mijn onderbuik trillen. Ik was warm, volkomen ontspannen en geil. Wat voelde dat goed. Vol passie gaven we ons aan elkaar over en we likten en zogen aan elkaars lippen en tong alsof we elkaar nooit meer los wilden laten. Later bedacht ik dat mijn geilheid vooral werd opgejaagd doordat Els het initiatief nam om met me te tongen, rechtopstaand midden in mijn kamer en bovenal in de aanblik van onze mannen.

Toen we na enige tijd toch los kwamen van elkaar applaudisseerden de heren.

John begon een zin: "Dat zou..." en hield toen op. Peter vulde hem aan: "...jij ook wel eens willen met Sonja?" John kreeg een kleur als een tomaat. En ikzelf voelde me helemaal week worden. Peter schoot in de lach en zei: "Dat is toch niet gek, ik zou ook best wel eens zo met Els willen zoenen, ...als zij dat zelf tenminste ook wilt."

"Ja" zei John, die zich razendsnel uit zijn schaamte had bevrijd, "alleen als jullie dat ook willen natuurlijk."

Ik keek Els aan en ze zei met die verlegen glimlach: "Best." Het verbaasde me hoe Els was veranderd de laatste weken. Het kan haast niet anders dan dat dit bij haar ook al weken in haar hoofd rondspookt. Ik knikte instemmend naar John en Peter.

Peter was zo alert om een CD met rustige muziek op te zetten. "Zullen we dansen?" vroeg hij, "Els?" Ik reikte mijn hand naar John en Els liep op Peter af. Het was een slimme zet van Peter om een comfortabele situatie te scheppen.

Terwijl ik tegen John aangedrukt kleine schuifelpasjes maakte zonder dat we noemenswaardig van onze plek kwamen, keek ik over zijn schouder naar Peter en Els. Peter keek me aan en knipoogde. Het voelde goed zoals ik Peter met Els zag en ik in John zijn armen stond.

En toen, volkomen onverwacht, kwamen er tranen in mijn ogen. Niet van angst, niet uit onzekerheid, niet uit jaloezie, maar uit pure gelukzaligheid om zo dicht tegen John aan te staan, met Peter op nog geen twee meter van me vandaan, dansend met en verlangend naar de vrouw me wie ik zonet vurig en vol overgave heb staan zoenen. Waar heb ik het aan te danken dat ik me zo gelukkig mag voelen? Dat alles zo mooi gaat zoals ik het me wens?

Ik fluisterde in Johns oor dat ik zo lang al naar dit moment heb verlangd. John stopte even met zijn pasjes, trok zijn hoofd iets naar achter, keek me glimlachend aan en zei: "Ik ook. Els en ik ook." En toen hield ik het niet meer. De tranen rolden over mijn wangen en ik huilde. Ik huilde hard, met diepe schokkende snikken. Ik kon niet meer stoppen en een brok in mijn keel zorgde ervoor dat ik niets meer kon zeggen.

Peter schrok en kwam gelijk naar me toe. John liet me los en Peter nam me van hem over. "Wat is er, lieverd?"

Ik schudde mijn hoofd en bracht tussen het snikken door uit: "Het is niks, ik voel me alleen zo gelukkig."

Peter liep met me naar de bank en ik ging zitten. John en Els stonden beteuterd te kijken. Dat veroorzaakte een gevoel van schuld bij me. Ik lachte door mijn tranen heen naar hen en wenkte ze naar me toe. Ik klopte met mijn handen aan weerszijden naast me op de bank ten teken dat ze naast me moesten komen zitten. Ik hield hun handen vast en kuste die beurtelings. Peter zat gehurkt voor me en streelde mijn schenen.

Ik boog naar Els en kuste haar op haar lippen. En toen boog ik naar John en kuste hem op zijn lippen. Als reactie bogen ze allebei naar me toe en begonnen me met kleine kusjes te tortelen en liefkozen; mijn lippen, mijn voorhoofd, mijn wangen, mijn hals. Ik liet het me vol overgave en genot overkomen. Peter schoof met zijn handen naar mijn bovenbenen. Een rilling ging door me heen en het snikken ging over een een schokkerig hijgen. Ik wende mijn hoofd naar Els, zocht haar lippen op en liet mijn tong bij haar naar binnen glijden. Ik pakte op de tast de hand van John en legde die op mijn dij. Peter liet daarop een hand los en had zijn andere hand op mijn andere dij. De aanraking van John maakte me buiten zinnen. Ik dacht niet meer na en reageerde alleen nog instinctief. Ik tongde vurig met Els en waagde het om met mijn hand bij John in zijn kruis te grijpen. Daarop voelde ik de hand van John naar boven schuiven. Ik moedigde hem aan door mijn hand op de zijne te leggen en hem nog verder naar boven de schuiven, tot op mijn slipje. Ik liet zijn hand los en voelde langzaam een orgasme los komen door zijn knedende bewegingen op mijn slipje. Ik voelde Peters hand naar boven schuiven en mijn slipje opzij trekken. En uiteindelijk zaten ze me allebei met een hand op, rond en in mijn vagina te betasten. Mijn lichaam begon te schokken, ik haalde mijn mond van die van Els, ik kijk haar van heel dichtbij door de spleetjes van mijn slap hangende oogleden aan, en toen er schoot een zalig orgasme door me heen, die ik met een paar lichte kreetjes opving.

Ze waren heel lief voor me. Peter ging koffie zetten en John en Els bleven naast me op de bank zitten.

"Gaat het weer een beetje, meid?" vroeg Els.

"Jullie hebben me zo gelukkig gemaakt" zei ik geëmotioneerd.

"Jij ons ook" zei Els. "Zonder jou hadden we nooit zoiets spannends gedaan."

Meende ze dat nou? "Ja," zei John, "dat menen wij allebei. Ik heb altijd een beetje over jou lopen fantaseren." Hij kreeg een kleur. "En Els ook. Ze wilde al lang graag een keer een lesbisch contact ervaren. En jij hebt haar dat gegeven." Nu was het Els die kleurde.

"Wat zijn jullie ondeugend" zie ik gekscherend. En ik vertelde dat als Els een lesbische ervaring wil, er nog veel meer mogelijk was. Ik had het eruit geflapt zonder na te denken. Maar ik zag aan de blik van Els dat ze erg blij was met deze opmerking van mij. Ze kuste me snel even op mijn lippen. "Dank je" zei ze met vochtige ogen.

Toen dacht ik aan Peter, die ik in de keuken met de kopjes hoorde rommelen. Wat zat er voor hem in? En hoe dacht Els erover als ik met John zou neuken, om het maar eens zo plat te zeggen? John wilde wel, dat was inmiddels geen geheim meer. Op dat moment kwam Peter binnen met een dienblad met kopjes koffie. Ik lette op Els. Ze durfde niet goed naar Peter te kijken leek het. Maar Peter, de eeuwige charmeur, bood haar het eerst kopje koffie aan met de woorden: "voor mijn charmante danspartner" en hij knipoogde naar haar.

John reageerde gelijk: "Alleen dánspartner, Peter?" Het was een gênante opmerking, die vermoedelijk voortkwam uit zijn - wat inmiddels wel duidelijk was - geile fantasieën over mij. En waar de wijntjes ongetwijfeld ook hun invloed in hadden gehad. Peter keek naar Els, die veinsde zich te schamen. "Dat is een zaak die Els bepaalt" zei Peter tactisch, nog steeds naar Els kijkend. Els tuitte haar lippen naar hem en zei: "komt wel goed." Els toch, ook onder invloed van de wijntjes?

3 opmerkingen:

  1. wow sonja, wat kun jij het allemaal zo prachtig verwoorden zeg!
    was zeker wel ff schrikken toen je in snikken uitbarstte.
    maar ook heel mooi als jij je zo gelukkig voelt.
    daar geniet ik echt van...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Sonja,
    ik kan me helemaal voorstellen dat je moest huilen hoor. Je zat al zo lang in onzekerheid of het allemaal wel goed zou komen. En nu waren ze er eindelijk, en het was goed.
    Ongelovelijk fijn voor jullie allemaal. Lief dat je dit met ons deelt op deze manier:)
    Ik hoop dat er nog veel meer gaat komen uit dit spannende contact, wie weet hoe los Els nog komt als je haar gaat meenemen op ontdekkingstocht langs jouw en haar lichaam. En die John...zou hij graag willen dat Els met jouw lekkere peter op avontuur gaat?

    Tjonge, wat een spannende dingen staan er nog te gebeuren. Hou je ons op de hoogte?
    Liefs, krullebol

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Son,
    Wat heerlijk om te lezen. Je had al zo'n heerlijk gevoel deze week en nu maak je dit nog mee. Ik kan me voorstellen dat je je nu helemaal in de hemel voelde. Alle spanning die van je afviel.

    Daar gaan nog een hoop leuke dingen gebeuren. En ik zat nu al met een dikke stang in mijn broek. Oei wat plat geschreven zeg, maar als jij het niet kan laten (gelukkig) dan laat ik me ook maar gaan. Ik zit altijd uit te kijken naar het vervolg. Wat omschrijf je het heerlijk geil.

    Geniet er maar lekker van en als je het hier vermeld dan geniet ik lekker mee.

    Dikke kus,
    olala

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...