vrijdag 6 juni 2008

Hij werkt!

Ik zag dat Peter op de website van zijn werk een aangepaste zoekmachine gebruikte. Hij liet het me zien, omdat hij hem zelf gemaakt had. En hij liet me zien hoe hij dat gedaan had.

"Dat kan ik ook" dacht ik bij mezelf. En het resultaat blijkt te werken! Klik maar eens op het Google-plaatje vlak onder de kop van mij weblog. Als je in het Engels een zoekwoord intoetst, zul je versteld staan van het resultaat. Ik althans wel... Ik voel me een echte "nerd".

Ondeugend, hè... maar wel handig, toch?

3 opmerkingen:

  1. Hé, da's wel leuk. Maar ik zou er eigenlijk meer van jou mee kunnen vinden. Jammer dat dat niet lukt;-)

    Liefs en likje,
    olala

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi olala,

    Zou je wel willen, hè? Ik weet waar je op doelt...

    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...