vrijdag 13 juni 2008

Bedankt Els

Ze stond een uurtje geleden voor de deur met een prachtige plant in haar handen. Ik zit momenteel thuis te werken en ze had aan mijn auto gezien dat ik thuis was. Ik vroeg waar ik dit aan te danken had en ze zei om me te bedanken voor afgelopen zaterdag. Ik zei dat ik haar en John eigenlijk dankbaar moest zijn omdat zij het zo goed hadden opgepakt toen ik in de emotie schoot. Nou, daar was ze het dus helemaal niet mee eens. Het gaf hen juist een heel betrokken gevoel.

"Kom hier, meid" zei ik. En ik knuffelde haar helemaal plat. Ik had niet veel tijd, maar ik moest het weten: "Hoe vond John het?"

Dat had ik misschien beter niet kunnen vragen, want ze begon me toch te praten. Maar in het kort: hij vond het geweldig dat ik seksueel zo direct was. Het had hem enorm opgewonden en toen ze thuis waren hebben ze samen de rest van de nacht intensief met elkaar seks gehad. En ze hadden steeds over ons gesproken.

"Ook over Peter?" vroeg ik ietwat voorzichtig. Ze kleurde. Ja dus. Zoals de twee mannen bij mij zaten, wilde zij eigenlijk ook wel eens meemaken bij haar. Ik schoot vol. Ik had er geen moment bij stilgestaan dat zij zich misschien een buitenstaander had gevoeld. Ondanks dat ik met haar zoende. Ik werd tenslotte tot een orgasme geleid en zij niet. Ach gut, ik hield haar stevig tegen me aan en zei zo luchtig mogelijk: "jij de volgende keer."

Ik vroeg ook of ze er moeite mee had, om John zo bij mij te zien. Maar dat was niet zo. Ze vond het juist heerlijk intiem om hem bij mij te zien terwijl ze zelf met me zoende. En het feit dat ze - juist daardoor - daarna samen nog zo uitgebreid seks hadden gehad, gaf haar een heel goed gevoel. Ze stelde een wedervraag: hoe zou ik het vinden om Peter met haar te zien? Het was een duidelijk signaal van haar.

"Het lijkt me supergeil, juist met jou" was mijn o zo eerlijke antwoord. "Denk je dat John zoiets aan zou kunnen?"

Haar antwoord was hetzelfde als het mijne: "Het lijkt hem supergeil." Ze lachte om dit zelfde antwoord. "Hij praat er wel eens over hoe hij dat zou vinden. Om mij met Peter te zien, terwijl hij toekijkt samen met jou." En weer kleurde ze.

Zou jij het zelf ook willen met Peter?" vroeg ik uiterst voorzichtig. Ze knikte overtuigend maar ik zag een twijfel in haar ogen. Ik begreep het en ik verloste haar: "Ik weet toevallig van Peter dat hij erg op jou geilt." Het klonk plat, maar ik zag een uitstraling van geluk op haar gezicht verschijnen. En ik zag haar ogen vochtig worden...

Genoeg voor nu, anders krijg ik mijn werk niet af. Maar dit was belangrijk genoeg om even vanuit een vers geheugen te noteren.

3 opmerkingen:

  1. Vrijdag de 13e een ongeluksdag?
    Vanaf vandaag niet meer voor jou!
    Ik ben zo benieuwd wanneer en hoe jullie het uiteindelijk met zijn vieren fijn gaan hebben.
    Ik geniet hier heerlijk mee, heb net even gefantaseerd over mezelf en een prachtig mooie vrouw samen op het lesbische ontdekkingspad. Een nieuw speelgoedje bracht me waar ik wilde.
    Lieve Sonja, fijn weekend!
    Dikke kus, krullebol (die stiekem behoorlijk jaloers is:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zult nu wel niet meer kunnen wachten om af te spreken. Jou kennende denk ik dat er bijna geen moment voorbij gaat dat jij aan John en Els denkt. En dat zal wel zijn effect hebben;-)
    Ik word zo geil van dit avontuur
    dat ik niet kan wachten op het vervolg.
    Knuffel en liefs,
    olala

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow, die els lijkt me een heerlijke schat van een vrouw...

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...