vrijdag 20 juni 2008

Verbeterde zoekmachine

Ik heb mijn zoekmachine verder verbeterd. Ik zoek er tegenwoordig mee naar nieuwe toppertjes voor deze weblog. En je wilt het niet geloven, maar Peter gebruikt 'm ook. Heb ik toch maar mooi voor elkaar.

Ik heb de link nog niet aan John en Els gegeven. Dat durf ik nog niet zo goed. Ik vind het wat gĂȘnant en opschepperig tegelijk, als ik oog in oog met hen sta. Maar als we ooit weer een stap verder zijn laat ik het hen toch een keer zien. Gewoon omdat ik er zo trots op ben.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar ervaringen van mijn dagboeklezers.

4 opmerkingen:

  1. Ik hwb alle stukjes van de afgelopen maanden gelezen. Ik heb enkele maanden geen tijd gehad om te kijken e te lezen.
    J blijfy opwindende verhalen schrijven. Dit roept bij mij weer vaaak harde gevoelens op. Ik kijk dan ook weer regelmatig terug naar de door jou gezonden mailtje (foto's) waarna er dan weer hevige reacties ontstaan. Nogmaals ik geniet weer met vo;;e teugen.

    Gijs XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor je lieve reactie, Gijs.

    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Sonja,

    ik vind het helemaal te gek, die zoekmachine van je! Nu weet ik van het bestaan van sites die ik anders nooit had gevonden. Wel verslavend hoor, zoeken naar favoriete filmpjes. Voor ik het weet is het middernacht en gaat mijn speelgoedla toch weer open voor het slapen gaan.
    Je bent een kanjer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je, krullebol. Zegt het voort! Ik wil dat de zoekmachine beroemd wordt!

    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...