maandag 16 juni 2008

Bekeken worden

"Je vindt het geil om bekeken te worden, hè?" vroeg Peter zondagochtend toen ik me met weggeslagen dekbed lag te vingeren. Ik knikte. Het was deze keer op zijn verzoek. Hij vroeg me om met mezelf te spelen. Hij stond in zijn blote piemel naast het bed naar me te kijken. Hij speelde ook met zichzelf. Met korte rukjes trok hij zijn voorhuid heen en weer terwijl hij naar mij stond te gluren. Ik vind het heerlijk als die vent van me (of welke vent dan ook) zich op mij staat op te geilen.

Kijk maar lekker naar me, hoe ik mijn vingers diep in mijn vagina steek en hoe ik mijn clitje tussen duim en wijsvinger masseer. Kun je het goed zien? Zal ik mijn benen wat verder uit elkaar doen? Krijg er maar een prachtige stijve van en voel jezelf maar geil worden. Door mij te zien en te horen hoe het sopt als ik mijn vingers in mijn kutje beweeg. Want ik word er ook geil van en dus nat, om jou te zien kijken. Met mijn open gespreide benen recht in jouw gezichtsveld. Kijk maar hoe mijn lipjes zwellen door al dat gewriemel van mijn vingers en jouw gegluur daarnaar. Trek je maar lekker af op mij. Kun je mijn kutje goed zien? En mijn clitje? Kijk eens hoe groot die is geworden? Zie je dat? Hier tussen mijn duim en wijsvinger?

Toe maar. Doe maar lekker aftrekken terwijl je vrouwtje voor jou gaat klaarkomen. Doe je je vrouwtje zoenen als ze straks aan het klaarkomen is? Met je tong diep in haar mond? Wat lief, nou wordt je vrouwtje nog geiler.

Kijk dan naar mijn kutje, hoe ik me bevredig. Kun je ver naar binnen kijken? En zo, als ik mijn voeten optrek en mijn knieën nog verder uit elkaar doe? Wat word jij lekker geil van mij hè. Ik ook van jou hoor, omdat jij het van mij wordt.

Nog heel eventjes en dan ga je mij zoenen, Als het orgasme de lucht uit mijn longen gaat persen wil ik jouw mond op de mijne voelen en je tong heel diep naar binnen. Zodat mijn kreetjes er door worden gesmoord. Kijk, hier, zie je hoe mijn sluitspier al begint te trillen? Oef, er kwam al een beetje. Ja, nu komt het hoor, laat je pikkie los en kom naar me toe. Goed zo, ja, je tong nu diep in mijn mond. Slik mijn orgasme in, nu....!!!

Kijk naar me en geil op me...

4 opmerkingen:

  1. Shit Son, wat kan jij dat toch altijd weer heerlijk geil omschrijven. Nou zit ik ook met een dikke tampelorus. In mijn verbeelding zie ik jou zo voor mij zitten met je benen wijd gespreid en je vingers die je sopnatte kut bewerken.
    Ik wrijf mijn hand over de stijve bobbel in mijn broek. Mmmmm je hebt een gevoelige snaar bij mij geraakt. Ik haal mijn stijve te voorschijn en ik neem hem in mijn hand. Ik schuif de voorhuid heen en weer. Ik raak nog meer opgewonden door dat gefriemel. Mijn ademhaling wordt zwaarder. Ik kijk naar je foto en ik zoek dat ene filmpje op. Ja ik kijk naar je, ja ik geil op je. Ik ben zo geil nu. Ik houd het niet meer. Met grote golven spuit ik mijn lading in papieren zakdoekjes. In verbeelding spuit ik het over je borsten.
    Je bent geweldig. Bedankt voor je 'hulp'.

    Geil likje,
    olala

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om te lezen en vreselijk geile foto...zou me ook niet in kunnen houden als ik je zo zie liggen. En dan ook nog zo lekker geil praten...hmmmm

    Ralph

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Komt me bekend voor, doen wij ook vaak. Elkaar heerlijk opgeilen en elkaar onze fantasien vertellen. Ook wij hebben een heerlijke buurvrouw, Adriane, waar we eigenlijk allebei op geilen. Wie weet komt het er wel een keer van, we gaan ons best doen.

    Groet en liefs,
    Spurl
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat kijken en geilen op je is inmiddels wel goed gekomen... geweldig!
    is een hele belevenis....
    Je verhalen boeien enorm, zijn opwindend...
    Zou wel meer van je willen zien.....

    xxx overal
    Bassie

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...