maandag 25 februari 2008

Nee, Peter is niet bi


Ik kreeg de vraag of Peter bi is. Het antwoord is "nee". Peter is niet bi. En voor zover ik kan inschatten is John ook niet bi. Hij is zo ontzettend mannelijk, dat ik me geen voorstelling kan maken van een interesse van hem voor mannen.

En het is maar goed dat Peter en John geen seks met elkaar zullen hebben, want dat betekent dat er meer aandacht voor Els en mij zal zijn. En als het tot groepsseks tussen ons zal komen is het John dus speciaal om mij te doen, anders zou hij net zo goed met Els thuis kunnen blijven. En dat geeft me een warm gevoel van binnen. Of het moet hem iets doen om te zien dan Els met een andere man geilt, zoals Peter mij graag een keer door een andere man tot een orgasme geneukt wil zien worden. En het lijkt me ook heerlijk opwindend als ik hem daarbij zou zien toekijken.

1 opmerking:

  1. hee wat leuk, een logje speciaal naar aanleiding van m'n vraag! bedankt, sonja!

    john kan wel bi zijn. tenminste, je hoeft geen nichterig type te zijn om bi te zijn. maar als je mannen een beetje kan inschatten, zul je wel gelijk hebben...

    had leuk kunnen zijn, 2 bi koppels...
    maar alle aandacht van de mannen voor els en jou lijkt me ook niet verkeerd.

    echt waar, droomt peter er weleens van om toe te kijken hoe je door een andere man geneukt wordt? raakt hij daar opgewonden van? en jij?

    jij hoopt stiekem wel dat els bi is?

    wordt hier wel steeds spannender allemaal...

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...