zondag 2 maart 2008

Op de thee bij Els


Vrijdag was ik even op de thee bij Els. Ik kwam haar in de supermarkt tegen en we hebben daar afgesproken om lekker even thee met elkaar te drinken. Ze had heerlijke gevulde koeken gekocht.

Bij haar thuis hebben we fijn zitten keuvelen over van alles en nog wat. Toch was ik wel benieuwd naar wat er allemaal in haar hoofd speelde na hun bezoek aan ons. Misschien dat ik het zelf allemaal veel te veel opblies in mijn gedachten en dat het voor haar niks bijzonders was.

Ik vroeg of ze het gezellig vond die avond bij ons. Ze zei dat ze het heel leuk had gevonden en dat wij ook maar eens een keer bij hen moesten komen. Zo'n reactie had ik niet verwacht, maar ik was er erg blij mee. Ik vertelde dat Peter het ook heel gezellig had gevonden en het zeker ook leuk zou vinden om een keer hier te komen. Ik zag een tinteling in haar ogen; of wilde ik het alleen maar zien? Ze zei dat ze Peter een aardige man vond en dat wij goed bij elkaar pasten. Na zo'n opmerking mocht ik natuurlijk ook iets over John zeggen: "John is ook een hele leuke vent." En ik deed nog een stapje: "Peter vond jou ook heel aardig." Nu zag ik echt dat ze glunderde. Ze kleurde een beetje. Ze zei dat John dat ook van mij zei. En toen voelde ik dat warmte mijn gezicht vulde. En ik voelde het bloed niet alleen naar mijn gezicht stromen...

Ik vertelde haar dat ik het een beetje gênant vond toen het over die filmpjes op internet ging en mijn "gedwongen" bekentenis van wat ik opwindend vind. Nu was zij het die mij gerust probeerde te stellen. "Ach meid" zei ze, "dat geeft toch niet. Wij zijn ook niet zulke brave mensjes, hoor." Ze was duidelijk een stuk vrijer nu ze in haar eigen omgeving was. Misschien ook wel omdat we met zijn tweetjes waren, zonder de mannen. Ze maakte me erg nieuwsgierig met deze opmerking. En dat stond vermoedelijk op mijn gezicht te lezen, want ze verkondigde spontaan dat John en zij erg kunnen genieten van erotiek. En ze verklapte dat John na hun bezoekje aan ons regelmatig terugkwam op het feit dat wij zo open waren over seks. In mijn beeld is het maar even aan de orde geweest die avond, maar het heeft John waarschijnlijk dus geraakt. Els zei dat ze er zelf wat meer moeite mee heeft om in gezelschap over seks te praten. Ja, dat was wel duidelijk toen. Maar nu met mij hier in haar eigen huis had ze er minder moeite mee, vertelde ze.

Van lieverlee kwam ze los. Dat John altijd heerlijk opgewonden raakte van de tijdschriften die hij kocht. Dat zij dat fijn vond, omdat hij haar daarna altijd zo fijn verwende. Dat ze gek was op seks met hem. Dat ze het een paar keer per week deden. Dat niks haar te gek was, als het maar geen pijn deed en niet vies was. Dat ze nooit met een vrouw gevreeën had, maar wel erg nieuwsgierig daarnaar was; of ik wel eens met een vrouw gevreeën had. "Ja." En hoe dat is. "Zalig, maar heel anders dan met een man." En of wij, Peter en ik, ook vaak seks hebben. "Ja."

De tijd vloog. Plotseling stond John binnen. "Ha dames. Is het gezellig hier?" Ja, het was best gezellig. Ik had heel veel indrukken opgedaan in de afgelopen tweeëneenhalf uur. Door ons gesprek en de plotselinge aanwezigheid van John raakte ik erg opgewonden. Ik voelde het geilvocht uit mijn kliertjes ontsnappen. Het werd tijd om naar huis te gaan. Ik heb Els leren kennen zoals ik haar niet kende. En dat voelde erg goed. Ik had Peter veel te vertellen, heel veel. En dat heb ik gedaan, gisteren en vandaag.

"John, voor jou"


6 opmerkingen:

  1. misschien voor john bedoeld mar ik geniet ook van je lekkere kontje hoor, sonja...

    ik begin die els steeds interessanter te vinden....
    was wel lekker he , dat je er nu zo openhartig met haar over kon hebben?
    gaan jullie binnenkort bij hun op visite? niet dat "het" er meteen van moet komen, maar gewoon om het er weer over te hebben?

    ik blijf dit volgen, zoooooo spannend.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gaat de goede kant op Sonja. Wat een zelfbeheersing heb jij. Dat moet wel wat moeite hebben gekost om afscheid te nemen toen John thuis kwam.
    Ben nieuwsgierig naar het vervolg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie benen en billen trouwens...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De erotiek hangt in de lucht, volgens mij gaat dat plannetje van jullie wel lukkken.

    Prachtige foto van je heerlijke billen.

    Groet,
    Spurl XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sonja,

    ik word heel geil van je lekkere kontje. Ga me ff lekker aftrekken nu.

    liefs,
    Richard

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Spannend hoor, je houd ons vast op de hoogte van vervolgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...