vrijdag 21 maart 2008

Antwoord op reakties



Op mijn vorige bericht over mij geilige gevoel kwamen twee reakties waar ik op wil reageren.

...ga je wel eens op 'jacht' als je je zo voelt zoals je hier omschrijft of is Peter meestal de reddende engel?


Nee, ik ga niet op jacht als ik me zo voel. Stel je voor zeg. Voor je het weet word je als een sletje versleten. Zo wil ik niet graag bekend staan. En zomaar met onbekenden het bed in duiken vind ik veel te eng. Meestal moet Peter voor de bevrediging zorgen.

Het is wel zo, dat als ik een avondje met een vriendin (Hester) op stap ben dat dat geile gevoel ook wel eens ontstaat. Dan ligt het wat anders. Als er mannen in de buurt zijn die ik min of meer ken in zo'n kroeg, dan laat ik me met alle plezier gaan. Wie dan het "gelukt" heeft in mijn buurt te zijn, aardig is en laat merken dat hij op me geilt kan wel eens voor de opdracht komen te staan om me helemaal van de wereld te neuken. (wat zeg ik dat weer ordinair)

Is dit nu een gevoel dat typisch vrouwelijk is? Als man heb ik de neiging om, als ik me zo geil voel als jij, dit met name te richten op iemand en het te uiten. Jij beschrijft het gevoel van kom maar, kijk maar, zie maar hoe lekker ik ben, word maar geil van me.


Ik weet niet of dat typisch vrouwelijk is, maar bij werkt het inderdaad zo dat ik op zo'n moment (trouwens altijd wel) gewoon lekker door iedereen in mijn omgeving geil gevonden wil worden. En dat hoop ik dus ook met onderstaand plaatje van me te bereiken...

"Mijn verborgen grotje achter de heuvels"

4 opmerkingen:

  1. Ik vind dat plaatje van je idd heerlijk geil. Je mooie benen gehuld in kousen met jarretels. Van mij mag je er zo meer laten zien. Ik zou dolgraag naar jouw verborgen grotje op zoek gaan en deze willen verkennen. Mmmmm zo langs die ladder omhoog en...
    Kusje lekkere ondeugende geile meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een 'wereldbaan' heeft Peter trouwens. Als er eens niet is dan mag je mij ook wel eens proberen hoor.
    Kusje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. missie is meer dan geslaagd.

    Ohja, wanneer ga je weer eens naar de kroeg ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooohhh sonja, wat trigger je m'n lustgevoelens met je prachtige benen, jaaaaahhh...

    ordinair of niet, jouw bewoordingen als "van de wereld neuken" drukken precies uit hoe geil ik nu op jou ben.

    zou het niet durfen om jou van de straat te plukken en jou ff flink te pakken in een steegje. daar ben ik te laf voor, hihi.

    genoeg blabla
    ben geil

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...