maandag 10 maart 2008

Veelbetekend kusje van Els


Deze keer was Els bij mij op de koffie. Het lijkt wel of ons contact intensiever wordt. We hebben lekker zitten kletsen over van alles en nog wat. Ze vertelde me weer een keer dat John mij wel aardig vond en ik vertelde haar weer een keer dat Peter haar wel aardig vond. En we concludeerden dat John en Peter het ook goed met elkaar konden vinden. Of het er nu echt allemaal zo spontaan uit kwam, of dat ik onbewust het gesprek stuurde, weet ik niet, maar we waren het erg met elkaar eens.

Toen ze vertrok gebeurde er iets waardoor ik een heel warm gevoel kreeg. Ter afscheid kuste ze me namelijk snel even op mijn wang. Op zich natuurlijk niks bijzonders, maar omdat Els en ik zoiets nooit doen bij elkaar schoot er een vlaag van opwinding door me heen. Op verjaardagen of toen John en Els dat avondje bij ons op bezoek waren geweest wisselden we wel de standaard drie begroetingskusjes uit met elkaar, ook met de wederzijdse mannen. Maar dit was anders. In een situatie als deze kusten Els en ik elkaar nooit en al helemaal niet zo liefkozend even een zoen op de wang.

Ik keek haar aan, zij kneep even haar ogen dicht en tuitte haar lippen nog een keer naar me. Daarna liep ze met een glimlach op haar gezicht weg. De schat...

Ik vertelde het aan Peter en hij reageerde met een ondeugende grijns. Hij weet van mij en Gerda en de onvermijdelijke vraag was of ik iets voor Els voelde. Ik had daar nog nooit zo over nagedacht. Maar nu Peter er zo direct naar vroeg kon ik niet ontkennen dat Els me niet koud liet. Door dat ene kusje is er iets naar haar in me losgekomen.

Het is allemaal erg verwarrend voor me. Ik ben gek op Peter, we willen swingen met John en Els, ik geil op John, ik wil Peter een keer met Els zien en nu komen er ook nog prikkels richting Els in me los. Dat allemaal opgeteld bij mijn toch al vrij hoge libido maakte dat ik me het afgelopen weekend extreem opgewonden en geil voelde. Ik heb me constant aan Peter lopen aanbieden. En ik moet zeggen dat hij er echt voor me was. Ik denk dat we wel een keer of 10 geneukt hebben en steeds als ik zei dat het weer even moest stond hij met een erectie voor me klaar. Dat is zijn talent. Hij is echt een kanjer! En hij vindt het nog leuk ook dat ik van die extreme buien heb.

3 opmerkingen:

  1. ik zou ook niet zo gauw nee zeggen als ik peter was...
    denk je dat els net zoveel passie en vuur heeft als jij, sonja?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie weten de spanning wel op te bouwen. Heerlijk. Kan niet wachten op het vervolg.
    Heb je al wat in gedachten voor een volgende afspraakje?
    Kusss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te lezen gaat het er snel van komen, swingen is niet mijn ding, maar ik wens je heel veel geile voorpret en fun als het zover is. Geniet er van
    Opgewonden Vrouw

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...