vrijdag 14 maart 2008

Ik voel me "hoerig" vandaag


Zo nu en dan sta ik 's-morgens met een geil gevoel op. Mijn lichaam schreeuwt dan om bevrediging.

Vanmorgen was weer zo'n moment. Voor ik opstond moest ik me even klaarvingeren. En er gaan dan allerlei beelden door mijn hoofd. Hoe ik zwaar opgemaakt met een hoerig kort rokje mezelf door collega's laat betasten. Hoe ik veel geld krijg voor het pijpen van John. Hoe ik zonder slipje met mijn benen wijd op een barkruk mezelf laat begluren door hitsige kroeggangers. Hoe ik mezelf als een opgedirkte hoer aanbied aan die twee knullen in Breda. Hoe blote mannen zich in mijn slaapkamer kijkend naar mij staan af te trekken.

Het heerlijke gevoel om geil gevonden te willen worden is in alle hevigheid aanwezig op dit moment. Ik kan het natuurlijk niet doen, maar ik zou me nu graag overdreven zwaar opmaken, een veel te kort rokje - tot net op de band van een paar nylonkousen - aantrekken, ordinair hoge hakken en een veel te strak truitje, waar mijn tepels in priemen, dragen... En dan naar John gaan om geil gevonden te worden door hem. Ik zou al mijn geilheid over hem willen uitstorten.

Ik heb zin om de hormonen van ieder man die ik vandaag tegenkom omhoog te jagen. Om ordinair en opzichtig uit te dagen, en te zorgen dat ze allemaal als beesten op me geilen. Dat is waar ik zin in heb.

Het zijn mijn intiemste emoties op dit moment. En het voelt geil om te weten dat anderen, onbekenden, via dit dagboek kennis nemen van deze intieme gevoelens van me, die ik nooit zonder de anonimiteit van dit dagboek tegen iemand zou durven uitspreken.

Ik moet om 11 uur op mijn werk zijn vandaag. En daar zal men niets aan mij merken. Ik zal gewoon de formuliertjes afwerken en ik zal gewoon bij de koffieautomaat staan kletsen met mijn collega's en vragen of ze nog leuke dingen gaan doen in het weekend. En niemand zal weten dat er een ontembare geilheid in me zit vandaag. Alleen Peter zal het merken als hij vanavond bij me komt.

"Release me..."

8 opmerkingen:

  1. ooh sonja, jij bent echt een keilekkere vrouw! weet je dat?

    als ik dit laatste logje van jou lees, raak ik super opgewonden....

    gisteravond (zat wel een paar uur tussen hoor, hihi)
    paar keer heel stout geweest.
    (1e keer zelfs doorgeslikt, hihi...*bloos*...)

    en vanmorgen onder de douche heel ff aan m'n piemel gefriemeld.
    en bij het afdrogen die handdoek in m'n kruis, voelde hel lekker!
    kreeg er een stijve van....
    (helaas nog geen tijd gehad om er iets aan te doen...)

    dus stort je hete lusten vanavond maar lekker op peter uit, mmmm jaaaaa, zie het al heerlijk voor me...
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het onwijs geil dat je ongemerkt met een geile vrouw als jij zou kunnen staan praten zonder dat door te hebben. Dat is net zoiets als zonder slipje over straat lopen zonder dat iemand het ziet en alleen jij en je vriend weten er van af.
    Wie weet is me dat wel overkomen vandaag. Heb ik ook met een onwijs geile vrouw staan praten zonder het door te hebben gehad.
    Shit, konden jullie het maar gewoon zeggen dat jullie geil zijn, dan was het allemaal wat makkelijker!!;-)
    Kusss en veel plezier vanavond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb precies hetzelfde gevoel soms, men moest op mijn werk eens weten waar ik mee bezig ben, maar lekker geil is het wel, soms is het wel eens zo lekker dat ik al nat word van een geil smsje..
    Groetjes van een Opgewonden Vrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja, ik was eens op een feestje bij vrienden samen met mijn mooie geile vrouwtje. Sta ik buiten aan een partytafel, komt ze naar me toe en laat haar geopende handtas aan mij zien. Zit haar stringetje erin. Dus zij en ik wisten dat ze niks onder haar rokje aanhad. Ze fluisterde dat ze vreselijk geil en nat was. Dat alles bij elkaar zorgde verder op de avond voor een heerlijke wip op het toilet. Daarna weer verder feesten en mijn vrouwtje was nog natter dan voorheen. Dat idee maakte ons zo geil dat we op weg naar huis de motorkap gebruikt hebben en thuis weer verder.... heerlijk!!!
    Maar de verhalen hier zijn ook spannend hoor. Als ik zou weten dat een collega stiekem zo geil was....mmmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een keurige dame van buiten, een furie van binnen en dan gewoon kletsen bij zo'n iets dufs als een koffie apparaat. Lijkt me best lastig....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Please release me, let me go
    For I don't love you anymore
    To waste our lives would be a sin
    Release me and let me love again

    I have found a new love, dear
    And I will always want her near
    Her lips are warm while yours are cold
    Release me, my darling, let me go

    (Please release me, let me go)
    For I don't love you anymore
    (To waste my life would be a sin)
    So release me and let me love again

    Please release me, can't you see
    You'd be a fool to cling to me
    To live a lie would bring us pain
    So release me and let me love again
    (Let me love, let me love)

    YES I WILL

    bovenstaande naar aanleiding van je foto. Weer een goed verhaal.

    groetjes
    ralph007

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Son, ga je wel eens op 'jacht' als je je zo voelt zoals je hier omschrijft of is Peter meestal de reddende engel?
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Is dit nu een gevoel dat typisch vrouwelijk is? Als man heb ik de neiging om, als ik me zo geil voel als jij, dit met name te richten op iemand en het te uiten. Jij beschrijft het gevoel van kom maar, kijk maar, zie maar hoe lekker ik ben, word maar geil van me. Maar niet: ik wil je voelen, ik heb behoefte aan je zuigende mond rond mn tepel, ik wil mn handen rond je paal sluiten.

    Feitelijk wel ideale verdeling, vrouwen die zich openstellen, mannen die toe willen happen. Of zouden we elkaar dit aanpraten en feitelijk allemaal dezelfde gedachten hebben. Ik geniet er in ieder geval van, dank je wel.

    Manfred

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...