zondag 10 februari 2008

Nagepraat over John en Els


Peter en ik hebben het afgelopen weekend nog nagepraat over het bezoek van John en Els. Peter vertelde me dat - toen ik even met Els boven was - John hem vroeg of wij serieus over zulke dingen als groepsseks nadachten. Hij maakte een enthousiaste indruk volgens Peter. Mijn hart versnelde toen Peter me dit vertelde. Zou John echt seks met mij willen? Of is het gewoon de kick te weten dat wij ons met zulke dingen bezighouden; dat wij ons over zulke intieme dingen hebben uitgelaten. Als ik terugdenk aan hoe hij me zat op te nemen vrijdagavond wil ik graag het eerste geloven. Ik vroeg Peter wat zijn indruk was. Hij had aan John gevraagd om het voor zich te houden, maar dat wij inderdaad wel eens daarmee bezig zijn. Alleen hoe vind je een geschikt stel? Volgens Peter sprak Johns lichaamstaal boekdelen. Hij zag er verrukt uit en leek na te denken. Hij maakte zelfs de opmerking dat hij het erg spannend vond klinken. Volgens Peter speelde er bij John al een heel swingscenario in zijn hoofd af. Het was dus in ieder geval geen afwijzing.

Zou John aan seks met mij gedacht hebben op dat moment? Of aan Els, die met Peter seks had? Ik vroeg Peter wat hij het eerst met Els wilde doen als het zover was. Hij glunderde. Nou, er vanuitgaand dat ze naakt op de bank of in een stoel zou zitten zou hij voor haar op de grond gaan zitten, haar benen optillen en haar gaan beffen. Dat was namelijk dé manier om de meeste vrouwen in zo kort mogelijk tijd zo heet mogelijk te krijgen, vertelde mijn geile vrouwenkenner met ondeugd in zijn ogen.

En wat zou ik het eerst met John doen wilde hij van mij weten. Het leek mij dat we eerst met zijn viertjes voorzichtig een beetje zouden knuffelen, kusjes geven en aarzelend betasten. Maar de voortvarendheid van mijn geile vriendje had ook wel wat. Ik zou naast Els op de bank gaan zitten, met John naast Peter op de grond voor me, ik zou mijn benen over zijn schouders hangen en me ook heerlijk laten likken, terwijl ik naar Peter en Els keek. Het maakte me geil om zo expliciet over seks met John te praten.

Ik vroeg Peter of hij het aan zou kunnen dat ik in zijn aanwezigheid seks met een andere man zou hebben. We hadden het er al eens over gehad, maar ik wilde het toch nog een keer horen. Peter kaatste de vraag terug, of ik het wel aankon hem met een ander te zien vrijen. Hij moest eens weten hoe lang ik al naar seks met John verlang. En als het dan zover is, dat John en ik met elkaar liggen te vrijen, lijkt me er niks geilers dan om intussen de vrouw van mijn sekspartner door Peter geneukt te zien worden. "Ja hoor..." zei ik. Peter herhaalde wat hij in het verleden ook al eens gezegd had, hij zou mij heel graag eens in opperste staat van geilheid willen zien met een andere man.

Ik kuste hem en zei: "zullen we even oefenen?"

Hij duwde me achterover op de bank, ging tussen mijn benen op de grond zitten, schoof mijn rok omhoog, wriemelde mijn slip van mijn benen, hees met zijn schouders mijn benen omhoog en kwam met zijn hoofd naar me toe. Ik onderging het allemaal luid giechelend, tot ik zijn tong tegen mijn klit voelde. Het giechelen ging over een een langerekt "OOOOOHHHH", zonder dat ik controle had over de lucht die uit mijn longen ontsnapte.

4 opmerkingen:

  1. oooh sonja, voor m'n gevoel moet jij echt een keilekkere vrouw zijn...

    was je zo opgewonden geraakt bij de gedachte aan je swingavontuurtje, dat je je heerlijk door peter?
    fantaseer je ook dat john en els erover praten? zoals je over hen praat, lijken ze me een heel lekker koppeltje.

    ben jij de enige van de 4 die bi is, sonja? niet dat iedereen het met iedereen perse moet doen, maar er lopen nou zoveel geile gedachten over jullie in m'n stoute kop....

    en die els lijkt me soms beetje verlegen (ben ik eigenlijk ook wel, hihi), maar zoals jij over haar praat vind ik haar hartstikke aantrekkelijk. alsof ze wil zeggen "ik wil wel maar ik durf niet".

    oooohhh echt wel spannend.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi sonja, spannend allemaal zeg.
    Maar het geilste vind ik nog altijd het filmpje van de twee vrouwen die elkaars clitjes verwennen.
    Heb je nog meer van zulke filmpjes of websites of dvdeetjes die ik kan kopen? de meeste lesbi films heb je alleen langdurig gebef en vibrators, wat ook lekker is.
    Maar huid op huid vind ik altijd het lekkerst, groetjes van miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vind je dat ook lekker, sonja?
    elkaars klitje verwennen?
    huid op huid, zoals miranda dat zegt.
    (ben gelijk nieuwsgierig naar haar...)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hè, om samen te praten over geile situaties. Dat maakt je geil hè.
    Je kunt idd allerlei geile dingen gaan fantaseren over de huidige situatie. Hebben John en Els ook zitten napraten? Tot hoever zou Els gaan? Misschien laat ze zich wel helemaal gaan en wil ze ook zelfs een bisexuele ervaring.
    Hoe ga je het nu aanpakken? Ga je ze nog eens 'toevallig' tegenkomen?
    Succes in ieder geval.

    olala

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...