dinsdag 5 februari 2008

Carnaval


Ik heb me gisterenavond in het carnavalsgedruis begeven. Nou ben ik niet echt iemand voor massale evenementen, maar carnaval heeft ondanks de massaliteit toch iets intiems. De mensen richten zich op de persoon. Een losse boel is het hier dan. En dat is wel gezellig, en met vlagen ook wel opwindend.

Met name de jonge jongens hebben de neiging te denken dat carnaval bedoeld is om achter de meiden aan te zitten en dat daarbij meer is geoorloofd dan normaal. Gisteren uitte zich dat door de dames tijdens de polonaise bij de borsten vast te houden. Sommige meiden/vrouwen waren daar niet van gediend, maar ik kon er wel van genieten. Ik lachte en liet merken dat ik het aangenaam vond. Wat weer het effect had, dat ze mij steeds opzochten als er weer een polonaise gedanst werd. Ik liet ze gewoon hun gang gaan als ze aan mijn tieten zaten. Laat ze daar ook eens van genieten, toch? Het kost niks en het voelt nog lekker geil ook. Eén jongen had zelfs het lef om even met zijn handen onder mijn shirtje te komen, eerst op mijn buik en toen hij merkte dat ik het toeliet naar mijn borsten, die overigens achter een dun bh-tje verscholen zaten.

2 opmerkingen:

  1. ik zou het niet durven om zomaar bij een vrouw aan haar borsten te zitten.
    maar soms flirten ze wel een beetje met mij. en da's toch ook lekker.....

    waren het lekkere jongens?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zelf vier ik ook altijd carnaval (dit is de waarheid), altijd een heel gezellige tijd !

    maar hoe jij het viert is toch wel weer anders !!

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...