maandag 25 februari 2008

Ik denk er veel aan


Op dit moment zitten we even in wat rustiger vaarwater, maar ik denk veel aan John en Els. De gedachte aan seks met hen windt me steeds opnieuw op. Ik zou in ieder geval voor John gaan en Peter voor Els.

Soms komen de stoute gedachten naar boven dat ik misschien ook wel voor Els zou gaan. Daar twijfel ik nog over. Ze is aantrekkelijk genoeg. Ik zou goed met haar kunnen vrijen. Het hangt alleen af van hoe vurig zij zich zou kunnen overgeven aan mij. En misschien heeft ze wel helemaal geen bi-gevoelens en moet ze niets van seks met een andere vrouw hebben.

Enfin, in mijn fantasie liggen we al heerlijk met zijn vieren bij mij thuis boven op mijn grote bed. In elkaar verstrengeld, helemaal naakt, of misschien met nylons en pumps aan om de pikkies nog stijver en dus nog lekkerder te maken (vertel mij wat over het stimuleren van mannelijke hormonen, haha). En in die fantasie beweegt John zijn penis in me, terwijl ik vurig met zijn vrouw aan het zoenen ben. En intussen wordt zij ook nog eens voor mijn en Johns ogen gepassioneerd bereden door mijn eigen lieve vriendje. Deze vorm van intimiteit zou ik als ultiem genot ervaren. Vooral omdat het Peter, John en Els betreft...

2 opmerkingen:

  1. is peter bi?
    (sorry, sonja. je had het misschien al ooit gezegd, maar ben het alweer vergeten...)
    en john?

    ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik een stijve piemel heb gekregen van jouw hete gedachtes over peter, john en els.

    zit hier met m'n piemel te spelen, denkend vooral aan els....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pumps en kouzen gaan zeker werken...alleen al om naar te kijken heerlijk geil om te zien...

    Ralph

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...