zondag 11 mei 2008

Het was een heerlijke vakantie



We zijn weer terug. Het was een heerlijke vakantie met Peter. We hebben met volle teugen van de Spaanse sfeer gedronken. Mooie mannen en vrouwen (niet allemaal), lekkere tapas, zalige sangria. En ook hemels gevreeƫn met mijn onverzadigbare vriendje. Hij heeft zich voor me uitgesloofd wat dat betreft, de schat, of liever: dat beest. Hij heeft me geneukt tot het gonsde in mijn oren en de orgasmes als een orkaan door mijn lichaam raasden. En ik heb het natuurlijk niet onbeantwoord gelaten. Ik heb hem laten komen als een raket. Met mijn handen en met mijn tong.

We hebben een stel ontmoet, met wie we net geen seks hadden, maar waarbij het steeds wel in de lucht hing. Een knappe Spanjaard, die openlijk meer dan een oogje op me had. Met zijn mooie vrouw, die dat spontaan liet gebeuren en er een alibi in vond om Peter te charmeren. Het begon met af een toe een handkusje bij me, als we elkaar ontmoetten. Al snel werd dat een kus op mijn wang en daarna zelfs op mijn mond, hij bij mij en zij bij mij en Peter. 's-Avonds in bed waren ze onderwerp van gesprek tussen Peter en mij. We zinspeelden of het tot seks zou kunnen komen en of wij dat zouden willen. Alleen als er voor ons beide wat inzat, hadden we afgesproken. We zijn regelmatig met hen wezen eten in restaurantjes en ik hoopte steeds dat hij toenadering zocht. Ik hoopte dat hij zijn hand op mijn knie zou leggen of iets dergelijks. Ik zou hem subtiel aangemoedigd hebben om me over mijn dijen te strelen, waarbij ik dat niet zou verbergen voor het oog van zijn vrouw en Peter. Ik heb gefantaseerd dat hij me neukte. Het is er niet van gekomen...

Nu zijn we weer thuis. En Peter heeft alweer op Internet zitten surfen. Hij liet me dit filmpje zien en vroeg wat ik daar van vond. Tja, wat moet ik daar van vinden. Peter is niet onderdanig, maar ik denk dat het de seksuele heftigheid van die meiden is, die bij hem voor de prikkel tot erectie zorgde. Want dat het hem een erectie bezorgde heb ik met plezier kunnen voelen toen ik mijn hand in zijn broek schoof. Dat was ongeveer een uur geleden. Nu staat hij zich te schoon te douchen om daarna lekker fris bij me in bed te duiken. En dan ga ik weer voelen of hij een erectie heeft. Ik heb me al voorgenomen, dat ik hem bij me binnen laat komen om me naar een of meer orgasmes te neuken. Ik ben er voor in de stemming.

2 opmerkingen:

  1. Zo te lezen heb je het weer prima naar je zin gehad. Jammer dat ik niet bij jullie kan aanschuiven in bed. Dan had je de aandacht van 2 mannen gehad (heb je daar wel eens over gefantaseerd?). Maar ik denk dat Peter het wel heel goed zelf afkan;-)
    xxx
    olala

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...