zondag 18 mei 2008

Bloos, bloos

Ik zat net even mijn dagboekstukje van vannacht te lezen en - zoals ik vaker heb - vind ik het achteraf erg gênant wat ik allemaal heb geschreven. Soms word ik even overvallen door een schaamtegevoel; niemand heeft er toch iets mee te maken, wat ik allemaal denk en doe. Maar het roept tegelijkertijd een heel geil gevoel in me op. Dat is het dubbele. Ik raak er poepie opgewonden van als ik er bij stil sta, dat anderen dit lezen. En dat is weer heel aangenaam.

Ik zal mijn geestelijke wereld wel nooit helemaal rationeel kunnen doorgronden. Er zit een soort "split" in mijn hoofd. Schaamte versus exhibitionisme, seks met mannen versus seks met vrouwen, dierlijke instincten versus subtiele erotiek, ordinair versus beschaafd, "beest" versus mens...

9 opmerkingen:

  1. Voor mij is wat je hier schrijft heel herkenbaar. Ik heb soms webcamsex met mannen die ik op een sexdatingsite ontmoet. Dan ga ik vaak ook all-the-way en wordt ik zo geil als een beest. Een man die zo geniet van mijn lijf en mijn opwinding, dat maakt me wild. Achteraf komt dan vaak de schaamte om de hoek kijken. Ik ken die man niet, misschien neemt hij het wel op, vind ik mezelf ooit terug op een of andere ongure website, misschien kijken zijn vrienden wel mee...maar stoppen? Dacht het niet! Je bent niet de enige met zo'n gevoel, hoofd versus hart dus.
    Ik geniet ervan om je stukjes te lezen, vind de toenadering naar je vrienden heel opwindend en hoop voor je dat jullie binnenkort een leuke avond gaan hebben met zijn viertjes, en dat ik er hier een beetje van mag meegenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat eigenlijk wel opwindend dat schaamtegevoel van jou en de schrijfster hiervoor. Ik stel me daarbij voor dat jullie je in het dagelijkse leven 'fatsoenlijk' gedragen. Er is totaal niet aan jullie te merken dat jullie zo geil kunnen zijn. Des opwindender is het dan dat jullie dat juist wèl zijn.
    Gelukkig dat je dat met ons wil delen Son.

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je voor jullie lieve en begrijpende reacties.

    Ik begrijp jouw gevoel ook heel goed, "Anoniem". Zelf heb ik nog nooit gecamd op de manier zoals jij beschrijft.

    Liefs,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook overdag "een net leven" op mijn werk en niemand weet dan ook van mijn dubbelleven en mijn geile gevoelens en fantasieën. Ik ben normaal gesproken heel open op mijn werk over wat ik uitvreet via het net maar over mijn sexlogje zal nooit iemand wat te weten komen, dat houd ik strikt gescheiden. Want ook ik schaam me soms wel eens voor mijn geile gevoelens en de dingen die ik eruitkraam via de diverse plekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. IK moet eerlijk zeggen dat ik me totaal niet schaam, helemaal van god los gewoon...LOL.., maar ik begrijp het wel, omdat ik dat ooit wel had..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Neesa, ik heb dat nog steeds wel een beetje dat ik me schaam dat ik zo openlijk over mijn geil zijn praat en schrijf, maar aan de andere kant wind het me dusdanig op dat ik het eigenlijk ook niet kan laten om er over te schrijven. Gelukkig dan maar weer dat men op mijn werk niet weet hoe ik op het net heet (en wie weet lezen en reageren er wel eens geile meneertjes en mevrouwtjes van mijn werk) (met ook een geil dubbelleven), waarvan je het absoluut niet zou verwachten, maar eigenlijk vind ik dat alleen maar grapvol .
    Liefs OV

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het juist spannend en beregeil om te bedenken dat ik overdag misschien wel met een 'nette' collega sta te praten, terwijl ze privé helemaal uit haar dak gaat. Bij die gedachte alleen krijg ik al een stijve.
    Het is voor mij net zoiets als het beeld dat ik heb (of vroeger had) van een agente of een verpleegster of een lerares of een huisvrouw (en moeder van kleine kinderen). Hun 'rol' is dat ze 'netjes' zijn, maar ondertussen zijn er bij die ook o zo geil zijn (ze zijn tenslotte ook van vlees en bloed).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha, ik bedenk me ineens dat ik één van jullie misschien wel ken. Ben ik voor jullie misschien zo'n 'nette' man;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zou zo maar kunnen zijn olala :-), misschien zijn Neesa, Sonja of ik wel een van je nette collega's. Of (nog leuker) werken we allemaal in hetzelfde bedrijf), hihi misschien eens een leuk fantasietje aan wijden (grinnik)
    Likje OV

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...