vrijdag 30 mei 2008

Heerlijke stemming

Ik voel me vandaag weer eens in een heerlijke aangename stemming. Alles zit me zo mee. Op het werk is het gezellig, met Peter is het leuk, met Els en John is het spannend. Ik heb mijn lieve mailvriendinnetje B weer eens geschreven (heerlijk dondertje). En ik heb gisteren weer een keer lekker lang aan de telefoon gehangen met Gerda; toffe meid en altijd geil. Dat was ook weer een tijdje geleden. Ze had sinds lange tijd weer iets met een man gehad. Ze heeft me over alle hete details uitgebreid geïnformeerd. Op het gênante af, hij moest eens weten... Maar dat is haar ding, dat ga ik hier niet beschrijven.

Ik voel me uitgerust en energiek vandaag. Ik heb zin in het leven. Ik geniet van de kansen die de wereld om me heen biedt. En nog steeds vind ik niks zo lekker als seks en erotiek. Het voelt zowel lichamelijk en geestelijk enorm lekker als een ander je bemint. Ik zie het als de zuiverste vorm van leven.

Hopelijk ga ik een spannende tijd beleven met John en Els. Het is zo onwerkelijk allemaal. Net of het niet echt is. Als ik Els zie denk ik gelijk aan John. Ik geil enorm op die vent (om het maar eens plat uit te drukken). Ik vrees dat als ik Peter met Els zou zien en John niks van mij zou willen, ik dood zou gaan van verlangen naar hem. Het is moeilijk uit te leggen, maar ondanks dat ik het Peter en Els zou gunnen, zou het me op zo'n moment erg pijn doen dat ik niet bij John kan komen. Ik hoop echt dat hij me wil. Maar als ik de reactie van Peter op mijn twijfel zie, dan hoef ik blijkbaar nergens bang voor te zijn.

Ik vind het reuze spannend (of misschien wel een beetje eng) hoe het gaat verlopen en hoe we daarna tegenover elkaar komen te staan. Ik bedoel dus Peter en ik tegenover John en Els. Tussen Peter en mijzelf voorzie ik geen problemen. Integendeel, ik denk dat het onze band nog meer zal versterken. We zien het nu al een beetje als een complot, zo voelt het ook. We hebben allebei soms seks met een ander, maar het zou voor het eerst zijn dat we elkaar betrekken in de seks die we met anderen hebben.

Happy me...


2 opmerkingen:

  1. Lieve Sonja,

    als ik jou zo zie op het plaatje hierboven, dan zou ik me maar geen zorgen maken over dat John je niet zou zien zitten!:) En dat had Peter ook al goed duidelijk gemaakt immers...
    Het gevoel dat jullie samen een 'complot' hebben lijkt me erg opwindend. Samen willen jullie erg graag genieten van John en Els,
    en volgens mij is dat omgekeerd ook het geval. Dus eigenlijk zitten jullie alle vier in het 'complot'.
    Ik hoop heel erg voor jullie dat het gauw een keer zover is. Ik heb zelf voor het eerst binnenkort een date met een stel, en ik fantaseer stiekem dat zij net zo geil is als jij..vind je niet erg toch?
    Ik wil zo graag een keer lekker met een vrouw vrijen, en met een stel is voor mij echt een nieuwe verlegging van mijn grens.
    Ik geniet erg van je blogjes en je openheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet maar lekker van dat gevoel. Er gaan nog mooie (en geile) dingen gebeuren. John die had gelijk al zin in jou, daar zal ik me maar geen zorgen om maken.
    Het zal vast spannend en opwindend zijn als je Els of John op straat zou tegenkomen en je alleen maar eventjes kan zwaaien of een korte gesprek kan voeren.

    Ik blijf nieuwsgierig en ik blijf genieten van je site;-)
    Dikke kus,
    olala
    Je ziet er trouwens weer heerlijk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...