zondag 18 mei 2008

Toppertje roept herinneringen op

Het onderstaand filmpje dat ik een tijd als toppertje heb geplaatst blijf ik toch wel heel geil vinden. En ik weet ook waarom. Het roept herinneringen op aan mijn studententijd. Ik heb er hier wel eens over geschreven in mijn dagboek.

Ik heb het filmpje vandaag aan Peter laten zien. Hij vond het ook heel geil, maar hij maakte - terecht - de opmerking dat ze best nog wel jong zijn. Daar heeft hij wel gelijk in. Maar goed, dat was ik destijds ook, toen ik er op een vergelijkbare manier op los leefde. En ik had toen helemaal niet het gevoel dat ik er te jong voor was. Integendeel...

Enne, nu ik zo aan Gerda en mijzelf terugdenk bekruipt me het onbehaaglijke gevoel dat ik haar momenteel een beetje verwaarloos door het gedoe met Els en John. Enfin...



2 opmerkingen:

  1. Yep, echt veel te jong vind ik soms wat hinderlijk eerlijk gezegd, ze missen iets geils wat iemand met meer ervaring wel heeft...Ik kijk het liefst naar een vrouw van zo rond de 30 ofzo...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk geil verhaal uit je studententijd Son. Ik had graag één van die uitverkorenen willen zijn. Had je toe minder last van gêne of lag het aan de leeftijd?

    XXX
    (P.S. Weet Gerda trouwens van dit dagboek?)

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...