vrijdag 23 mei 2008

Tekenfilmpjes, ook best wel geil eigenlijk

Het meest houd ik van echte seks. Maar soms kunnen filmpjes ook een heerlijke geilheid bij me oproepen. Vooral als dat wordt gecombineerd met echte seks, door samen te kijken en je vriendje daarbij toe te staan dat hij je ordinair betast. Liefst filmpjes die de werkelijkheid benaderen en waar vooral veel passie en genot uit spreekt.

Maar wat vind ik nou van een tekenfilm? Dat benadert nu juist niet de werkelijkheid, maar is gericht op een fantasiewereld. Dat me dat ook kan opwinden, heb ik voor het eerst met dit filmpje gemerkt. Ik heb het samen met Peter zitten bekijken waarbij ik het toeliet dat hij me ordinair zat te betasten.

Vandaar dat ik het in mijn dagboek plaats. En misschien komen er nog wel meer in mijn dagboek...

Klik hier...


6 opmerkingen:

  1. Hoi Sonja,

    Ik wil even laten weten dat ik het allemaal heel erg spannend en opwindend vind, wat je allemaal schrijft. Daar hoef je niet voor te blozen hoor, want zoals jij het schrijft is het verre van vulgair of zo. Het leest heerlijk zonder vulgair te zijn. Ik zou zeggen ga zo door!! Het tekenfilmpje kan ik niet beoordelen, want op de een of andere manier speelt het niet, evenals je toppertje?
    Jammer.

    xxx
    Bassie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bassie,

    Dank je voor je lieve complimentjes.

    Bij mij willen de filmpjes op dit moment ook niet afspelen. Even afwachten, misschien komt het vanzelf weer goed...

    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ja, ze doen het weer.
    Gaaaf hoor!
    Enne, ooit nog eens een filmpje van jou in actie??

    Lijkt mij ook supergaaf om jezelf terug te zien.....

    xxx
    bassie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Bassie,
    Ik heb de filmpjes er opnieuw opgezet en toen deden ze het weer en nu doet dit filmpje het weer niet. Ik snap er niks van.

    Je bent niet de eerste die om een filmpje van mijzelf vraagt. Het is wel heel erg vleiend, maar ik weet niet of ik het zomaar durf. Mail me maar en keer hierover...

    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan mij voorstellen dat een tekenfilmpje best spannend kan zijn. Alleen zou het wel wat realistischer mogen (vloeiender en wat meer detail) en in ieder geval met betere geluiden.
    Maar een echt filmpje van jou zou toch mijn toppertje zijn Son!!

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cool, wat een talent......

    xxx-jes overal
    Bassie

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...