vrijdag 25 april 2008

Twee weekjes weg


Vandaag koffers pakken om twee weken naar Spanje te gaan met Peter. Lekkere paella eten en sangria drinken. En natuurlijk gaan we elkaar ook verwennen. Het gebeurt maar zelden dat we twee weken dag en nacht aan elkaar gekluisterd zitten. Het zal een zware tijd worden voor Peter, want ik was toch echt van plan om me iedere dag goed door hem te laten neuken. Ik hoop dat hij voldoende energie heeft om het niet bij één keer per dag te laten. Maar daar zal ik zelf wel aan werken. Ik weet wat op zijn hormonen werkt en dat zal ik gebruiken.

Mijn dagboek zal dus twee weekjes dicht blijven.

Gisterenavond overigens heerlijk klaargekomen. Tijdens het strelen van mijn clitoris drongen de gedachten aan die twee Bredase knapen zich aan me op. Door de ontwikkelingen met Els was dat een beetje naar de achtergrond verdwenen. Het is niet verkeerd om na de vakantie wat initiatieven naar hen te ontwikkelen. Ik wil mezelf echt een keer aan hen beide tegelijk aanbieden, een keer zonder Hester erbij. Die gedachten waren gisteren weer in alle hevigheid aanwezig. Gewoon een keer de "hoerige del" voor ze uithangen en me volledig suf laten neuken... geil! (vergeef me het taalgebruik, maar zo voelt het)

"Het kriebelt..."


6 opmerkingen:

  1. Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor! Is toch ook een heerlijke gedachte... Als ik er al aan denk wat je gaat meemaken... Mijn god, kwam ik maar eens zo'n vrouw tegen denk ik dan...om me vervolgens aan mijn inmiddels "lokale harde" te bekommeren, heeeerlijk terwijl ik jou daarbij denk....

    xxxx
    Bassie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om je zo met je zelf bezig te zien. Mooie sappige lipjes. Ik wil je best wel eens een keertje van je kriebels afhelpen hoor...
    Fijne vakantie trouwens (dat moet wel een droomvakantie worden).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne vakantie, mooie foto trouwens....
    En twee keer op een dag neuken moet toch makkelijk lukken zou ik denken...hihihi..

    neesa
    http://naughtyneesa.blogse.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En? Fijne vakantie in het juiste ritme tot zover? Ik wens je nog heel veel plezier en genot toe.

    xxx
    Bassie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het weer is niet geweldig in Spanje. Hopelijk is Peter zijn conditie oke, want hij zal haar wat keren moeten neuken bij gebrek aan andere activiteiten. Geen slecht alternatief overigens...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zou je graag een keer lekker willen vingeren Sonja.

    hmmmmmmmmmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...