vrijdag 4 april 2008

Oef, dat was heerlijk geil



Peter is komen eten bij me. Meestal komt hij op vrijdag hierheen. Hij is nu met een vriend op stap en ik zie hem vannacht weer wel een keer verschijnen.

Maar ik had vandaag weer zo'n gevoel van geilheid over me, dat ik hem niet werkeloos heb laten gaan. Ik wilde door hem bevredigd worden voor hij de deur uit ging. En hij heeft me als een raket laten komen. Ik sidder nog steeds na.

Ik heb hem onderuitgezakt op de bank laten zitten (of meer hangen eigenlijk). Ik heb mijn rok opgetild en mijn slip uitgedaan; panties droeg ik al niet meer toen hij hier was. Ik ben met mijn knieën aan weerszijde van hem op de bank gaan zitten en ik heb mijn onderlichaam tegen zijn gezicht gedrukt. Vanwege die houding kon ik met mijn vagina perfect over zijn tong sturen terwijl hij me zat te beffen. En dat voelde goed, héél goed. Toen hij aan mijn clit begon te zuigen schoot ik in een ongelofelijk orgasme.

Ik heb nog wat na zitten huiveren en ben toen van hem afgeschoven. Hij vroeg me daarna of ik hem wilde aftrekken. Ik heb een theedoek gepakt om het spul op te vangen en ben aan het werk gegaan. Ik vind het heerlijk geil om te zien hoe hij ervan geniet als ik zijn voorhuid zo ritmisch op en neer schuif. En dan die vingers van hem waarmee hij intussen aan mijn nog steeds gezwollen schaamlippen zat te wriemelen; heerlijk gevoel...

3 opmerkingen:

  1. heerlijk om te lezen en voor me te zien hoe hij jou beft en hoe jij hem aftrekt.
    ik raak er kei opgewonden van, sonja! te voelen wat het bij jou allemaal losmaakt, oooohhh....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je misbruikt Peter wel aardig hè? Als jij weer geil bent moet hij maar weer komen opdraven. Kan hij al die kutklusjes van je weer opknappen. Ik krijg bijna nog medelijden met hem;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Theedoek? Mag hij niet lekker in jouw mondje klaarkomen?

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...