woensdag 23 april 2008

Mijn toppertjes


Ik vond het wel een leuk idee om de filmpjes die mij opwinden te delen mijn dagboeklezers. Het zijn de toppertjes die ik hiernaast plaats.

Vinden jullie het leuk dat ik dat doe? Ik heb geen idee...

Als iemand leuke suggesties heeft, mag je me die ook sturen. Als het bij mij in de smaak valt zal ik het plaatsen. Let er wel op dat het filmpjes zijn van een site waar je ook embed-html kunt kopiëren, zodat ik het gemakkelijk op mijn weblog kan zetten.

En wat Els en John betreft: niets te melden. Wel ben ik Els nog bij Albert Heijn tegengekomen. Ze gedroeg zich schuchter en bloosde. Ik heb haar gezegd dat ik snap hoe ze zich voelt en dat ze zich niet hoeft te schamen. Ik zei dat ik er althans een heel warm gevoel aan over heb gehouden. Dat was duidelijk een opluchting voor haar. Verder hebben we niet kunnen praten, maar ik was wel razend benieuwd naar wat John van de hele poppenkast vond. Om het daar over te hebben was het niet de plaats en de tijd.

7 opmerkingen:

  1. Ik vind het wel leuk om te zien wat jij lekker vindt. Liever had ik jou gezien natuurlijk. Dat is ook echt en dat vind ik toch veel geiler dan een commercieël filmpje.
    Gelukkig had je toch wat te melden. Het is spannend om zo op de hoogte gehouden te worden. Daar staat nog wel wat te gebeuren tussen jou en Els. Alleen, wanneer John erbij betrokken wordt??
    Ik blijf het volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi olala,

    Liever een filmpje van mij? Wat heb je ervoor over...?

    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een filmpje is leuk, spannend.
    Maar ik kom je liever tegen in Antwerpen? Om het dan vervolgens life "af te maken" in ?? zullen we zeggen Breda? Thuiswedstrijd maar reuze (in)spannend... Daar heb ik dus wel wat voor over....

    Kusssss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik er voor zou moeten betalen dan zou het ook weer een commerciële film zijn. Bovendien zou je je dan wel eens een slet kunnen voelen?
    Hmm, misschien kan ik je een gunst verlenen?

    xxx
    olala

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het helemaal niet erg om me een slet te voelen. Zolang mijn nette kennissen en collega's dat maar niet van me vinden.

    Nee hoor, ik vraag geen geld voor een filmpje van mezelf, hoewel... het is wel een geil idee.

    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oké, jou helemaal suf neuken, beffen, strelen en kietelen.
    Is dat voldoende voor een filmpje?

    Kusss

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben nog geen kennis van je, laat staan een nette kennis. Voor mij mag je je dus best als een slet gedragen hoor.
    Misschien kan ik voor een filmpje wel een wederdienst voor je verrichten??;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...