vrijdag 11 april 2008

Els gekust


Gisterenavond ben ik bij Els en John op de koffie geweest. Ik vond het doodeng om in mijn eentje naar hen beide te gaan, gezien al die beelden die in mijn hoofd zweven. Dat zien zij natuurlijk niet, maar toch geeft het een opgelaten gevoel.

Els vroeg of ik zin had om een kop koffie te komen drinken. Dat heb ik natuurlijk niet afgewezen. Peter was er niet, dus ik ben in mijn eentje gegaan. Natuurlijk heb ik me mooi gemaakt met een eye-linertje en een lippenstiftje. Ik heb even voor de spiegel staan twijfelen wat ik aan zou trekken, een broek of een rok. Het is een rok geworden, met zwarte panty's en bruine laarzen. Ik ben gewoon een ijdele tut.

Toen ik er eenmaal was viel de spanning van me af. Het was heel gezellig. Het deed me goed om te merken hoe aardig ze voor me waren. En hoe ze me steeds aankeken als we zaten te kletsen. Allebei hadden ze een heerlijke vriendelijke blik in hun ogen. Ik kreeg hun volle aandacht. Eerst dacht ik dat ik het me verbeeldde, maar ik zag John steeds met zijn ogen naar mijn benen afzakken. Hij zat tegenover me. Ik naast Els op de bank en hij in een stoel daar tegenover. Vanwege de vertrouwdheid die de sfeer opriep kon ik het niet laten om een beetje op zijn vermeende aandacht voor mijn benen in te spelen. Ik sloeg dan weer eens mijn rechterbeen over mijn linker been en dan weer andersom. Steeds goed op zijn reactie lettend. En dan weer eens zette ik mijn benen naast elkaar waarbij ik "onbewust" mijn knieën te ver uit elkaar deed. Ik zag dat hij zat te gluren... en hij zag dat ik het zag en hij glimlachte.

Van Els heb ik ook genoten. Ze is helemaal los gekomen tegen me. Ze praatte honderd uit en legde daarbij in haar enthousiasme haar hand op mijn arm en soms zelfs op mijn knie.

Hoe het gebeurde weet ik niet meer, maar op een gegeven moment kwam het gesprek op mijn lesbische gevoelens. Zowel John als Els waren erg belangstellend. Ze stelden de ene vraag na de andere over hoe dat nou precies is, wanneer ik het voor het eerst had ontdekt of ik erg actief ben. En ik vond het waarachtig nog leuk om erover te praten ook. In deze ongedwongen sfeer met John, die ik een stuk vind, een Els, die ik in mijn fantasie soms al een beetje als een toekomstige vrouwelijke sekspartner beschouwde, voelde ik me er zelfs geil door worden. En dat gevoel bracht me tot de gewaagde vraag aan Els of zij misschien ook wel eens zulke gevoelens had. Het was John die antwoordde: "Volgens mij wel, hè Els..." Het was blijkbaar retorisch bedoeld, als een stimulans om Els zich daarover uit te laten spreken. Ze zei dat ze geen ervaring had, maar wel heel benieuwd was. Ze kon zich goed voorstellen dat het plezierig kon zijn om met een vrouw te vrijen. Toen viel er een stilte. John keek naar Els en Els kijk van ons beide af. Ik legde mijn hand op de hare en zij dat ik haar heel aardig vond. John zat zowat te wippen op zijn stoel toen hij mij dat hoorde zeggen. En Els kijk me lief aan.

En toen gebeurde het. We bogen naar elkaar en begonnen te kussen. Eerst schuchter en voorzichtig. En toen steeds intiemer en heftiger... We tongden! Ik probeerde intussen ook af en toe naar John te kijken. Hij zat ons met een verbaasde en verraste blik gade te slaan. Blijkbaar had hij dit niet verwacht, terwijl ik toch het idee had dat hij er met zijn opmerking min of meer op probeerde aan te sturen. Hoe moet het voor een man zijn om twee vrouwen te zien kussen? Ik heb geen idee. En in dit geval is een van de vrouwen zijn eigen echtgenote nog ook.

Het hield op zoals het begon, schuchter en voorzichtig. Het voelde goed voor mij. Els kreeg een kleur en zei: "Dat was fijn." John knikte goedkeurend. Daarna viel er weer een stilte. Ik besloot naar huis te gaan. Er is een mijlpaal bereikt! Thuis heb ik me op bed klaargevingerd. En vanavond heb ik een pikant nieuwtje voor Peter...

3 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk geil vervolg.
    'Hoe moet het voor een man zijn om twee vrouwen te zien kussen?' Waanzinnig geil, voor mij in ieder geval (en voor John ook zo te lezen). Het lijkt mij echt bijzonder geil om mijn vrouw met een andere vrouw geil uit haar dak te zien gaan.
    Ben benieuwd naar de volgende afspraak (en vooral naar het verslag daarvan).
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, dat is een kwestie van tijd en Sonja kan ons gaan vertellen hoe lekker ze is geneukt door John. Kan me niet voorstellen dat hij een volgende keer zijn lul in zijn broek houdt als hij zijn vrouwtje met geile Sonja ziet zoenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik raak al helemaal opgewonden van die els

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...