donderdag 17 april 2008

Peter was laaiend enthousiast


Even een momentje voor mijn dagboek.

Peter was laaiend enthousiast toen ik hem vertelde wat ik met Els had meegemaakt; dat we hadden gekust en zelfs even getongd. Ik had het hem afgelopen weekend verteld. Eerst geloofde hij me niet, maar toen ik hem duidelijk maakte dat het geen grapje was, vond hij het geweldig. En toen ik hem vertelde dat John erbij zat te kijken, kon het niet meer op voor hem. "Is dat echt waar?" bleef hij maar vragen. Hij wilde weten hoe zijn reactie was en of hij zelf ook iets bij mij geprobeerd had. Helaas moest ik Peter vertellen dat dat laatste niet het geval was. Ik zei dat hij alleen had zitten gluren naar mijn benen. We moesten allebei lachen.

Volgens Peter is dit het bewijs, dat ze ook met ons willen swingen. Zelf ben ik nog niet zo overtuigd. Ik geloof wel dat Els meer met mij wil. En waarschijnlijk zal John ook wel wat met me willen. Maar of hij er tegen zou kunnen dat Peter met Els iets zou hebben of dat Els zelf iets met Peter wil? Dat is me nog helemaal niet duidelijk.

We hebben er wat over zitten praten. Daarna hebben we samen op Internet naar swingers-filmpjes zitten zoeken en - op mijn verzoek - naar lesbische meiden. Samen met de laptop op de bank. En natuurlijk maakte hij zijn broek open om met zijn ene hand dat prachtige rechtopstaande geslacht van hem vast te houden. En met zijn andere hand maakte hij mijn broek los - waarbij hij mijn hulp nodig had - om vervolgens die hand in mijn slipje te werken. Zo hebben we samen zeker een uur als pubers voor het schermpje zitten geilen met elkaar. Wat is het toch altijd een zalig gevoel als hij met die grote "klauwen" van hem aan mijn vagina zit.

3 opmerkingen:

  1. Als je het nog eens goed overdenkt dan is het natuurlijk ook waanzinnig geil. Hoe nu verder Son? Laat je het initiatief aan Els en John of ga je zelf wat ondernemen, een bakkie koffie of zo?
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vagina? Laat hem toch lekker aan jouw kut zitten Sonja!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. steeds weer een stapje verder.
    steedss een stapje dichterbij.

    kei opwindend.
    waanzinnig spannend.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...