vrijdag 31 augustus 2007

Zo zie ik eruit

Het lijkt mij erg spannend om ook iets van mezelf te laten zien. Mijn vriend heeft de (on)hebbelijke eigenschap om mij steeds te willen fotograferen. En dan bedoel ik niet gewone gezellige kiekjes. Maar van die platte ordinaire foto's. Van mij mag hij zijn gang gaan. Ik kan er zelfs van genieten om voor hem te poseren. Hij kickt op die foto's. Ik niet. Ik vind het weer leuk om mijn eigen creativiteit op die foto's los te laten. Dat is meer mijn ding. En de resultaten wil ik laten zien. Net als het fotootje linksboven in deze blog. Uiteraard zal ik steeds mijn gezicht verbergen. Ik moet er wel nog even aan wennen om me op deze manier bijna letterlijk bloot te geven, maar het geeft een heerlijk gevoel van geiligheid om te weten dat wildvreemde mensen dit kunnen zien.

"Mijn supergevoelige nippeltjes"

Overigens, we hebben heerlijk gedanst gisteren. Het ging wonderbaarlijk goed. En wat danst vooral zo'n rumba toch zalig sensueel.

4 opmerkingen:

  1. Zo die nippeltjes zien er lekker uit. Echt hele mooie tepels. Zou ik wel een uurtje aan willen sabbelen.

    Succes met je blog.

    Groet,
    Spurl
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Sonja,

    Dankjewel voor je reactie in mijn blog! Natuurlijk meteen ook de jouwe bekeken.

    Mooi hoor, hoe je jezelf blootgeeft. Het kan je heel veel gaan geven om te delen over die zaken, waar de meeste mensen normaal niet over delen.
    Het kan je brengen naar openheid en inderdaad ook opwinding en het is spannend om te doen... Om zo de grenzen te verkennen van privé en openbaar, ban wel en niet delen en te ontdekken hoe open je in je leven kan staan. Ik herken veel in je schrijven, van hoe ik vele jaren ben geweest en in heb onderzocht.

    Toch wil ik je nog wel graag iets meegeven. Blijf het als een spel zien, en weet dat het slechts één deel is, van wie jij bent. Het stukje opwinding, de sensuele vrouw is slechts een deelstukje van jouw totale vrouwzijn. Als vrouw ben je namelijk veel meer... je bent ook de diepgang, de verbondenheid, de warmte en de pure ziel die liefde en waarheid is. Elke mens wil diep van binnen geliefd worden, gekoesterd worden en bemind om de persoon die hij diep van binnen is. Het beminnen van de buitenkant is het spel... Het contact maken met jouw binnenkant is liefde...

    Veel reacties op je blog reageren op de buitenkant. De buitenkant kan reageren op buitenkant. De binnenkant kun je zelf alleen maar zien. Verlies haar nooit uit het oog en geef ook die binnenkant dat wat ze nodig heeft.
    Als je dat lukt, dan ben je nu een prachtig onderzoek aan het doen! Het onderzoek van wat het is om mens te zijn...

    Dag mooie vrouw,
    veel succes op jouw pad van menszijn!

    warme groet,
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je voor je warme woorden, Emilia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Sonja, dank voor je reactie op Heksenpad. Ik ben met een onderzoek naar afrodisiaca bezig en gember is niet per se de allergrootste aanrader hoor.

    Ah, ik zie dat je net begonnen bent met bloggen, heel veel plezier ervan!
    in LVX
    Is*

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...