vrijdag 31 augustus 2007

Na 2 jaar eindelijk weer een vrouw gezoend

Vanavond kwam onverwacht Gerda op bezoek. Het was heerlijk om haar warme volle tong weer eens te proeven. Ik had lang geen contact meer met haar. Maar om half 6 belde ze om te vragen of ik thuis was. Ze moest voor haar werk in de buurt zijn. We hebben Chinees gehaald en samen bij mij thuis zitten eten. Ze is wel iets dikker geworden, maar ze is nog steeds dezelfde elegante verzorgde vrouw van vroeger. Het type waar ik voor val. We hebben elkaar meer dan 10 jaar niet gezien. We hebben honderd uit zitten praten. Ze is vorig jaar gescheiden van haar man. Vroeger hadden we een redelijk intensieve seksuele relatie met elkaar. Toen ze verkering kreeg werd het minder en toen ze trouwde was het helemaal over. Ik heb daarna wel wat met andere - ook hele leuke - meiden gehad, geen seks wel zoenen, maar het laatste is dus al weer twee jaar geleden. En dan plotseling staat Gerda voor de deur. Verder dan als vanouds aan elkaars natte tong likken en zuigen is het niet gekomen. Maar het was heerlijk vertrouwd. Met een vrouw is dat toch heel anders dan met een man. Het geeft hele andere vibraties in mijn onderbuik. Eigenlijk niet te vergelijken met elkaar. Ze is een uurtje geleden weer weggegaan, maar we hebben in ieder geval afgesproken om weer meer contact te hebben. Ze is nog net zo mooi en lief als vroeger, en we zijn nog net zo geil op elkaar als vroeger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...