maandag 27 augustus 2007

Yes, I did it!

Het is er van gekomen. Sinds vandaag heb ik mijn eigen weblog. Ontstaan uit het sterke verlangen om mijn intieme gevoelsleven met de wereld te delen. Uiteraard in anonimiteit, anders zou ik mezelf beperkingen moeten opleggen en dat wil ik niet. Ik noem mezelf Sonja. Mijn werkelijk naam is anders. Evenals de namen van mensen die ik misschien zal noemen, omdat ik liever niet herkend word door familie, collega's en andere "onbevoegden". Dit is mijn geheim en dat maakt het reuze spannend voor me.

Ik voel me blij en opgewonden vandaag. Omdat mijn weblog er nu is... Yes, yes, yes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...