vrijdag 31 augustus 2007

Uitnodiging van jonge vent

Ik kreeg zojuist in mijn mailbox een uitnodiging van een jonge vent van 27, die me vroeg:
lijkt het je wat met een jongere vreemde man echt stout te zijn? het lijkt me geil als je erover in je blog schrijft en dat mannen erop reageren!
Mijn hart sloeg over. Ik ga het niet doen, want ik heb een uitstekende sexy vriend en nog een paar vriendjes van vroeger, die ik ook zo nu en dan nog ontmoet. Schrik niet, mijn vriend heeft ook zo zijn vriendinnetjes; daar laten we elkaar redelijk vrij in. Maar mijn hart sloeg over van het idee. Zo ontzettend opwindend lijkt het me. Ik ga in ieder geval ook bloggen over sommige stoute dingen die ik doe. Ik heb er trouwens al iets over geblogd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...