woensdag 29 augustus 2007

Bedankt Peter

Peter was weer eens geweldig gisteren. Hij weet altijd het perfecte ritme te bereiken. Drie keer heeft hij me daarmee naar een hemels orgasme weten te stuwen. Ik hoef alleen zijn favoriete houding aan te nemen om hem tot die prestatie te bewegen: mijn rug naar hem toe, voorover gebogen, gestrekte, iets gespreide benen. Deze keer met mijn handen steunend op de zitting van de bank. Met die heerlijke spanning in mijn hamstrings. Onzichtbaar voor mij gaf ik mezelf in vol vertrouwen aan hem over. Allemachtig zalig was het, Peter. Bedankt!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Sonja,

    Wat ik tot nu toe lees vind ik dit een heel geil initiatief van je. Deden meer vrouwen dat maar. Ik weet niet of je het op prijs stelt als ik het zeg, maar ik krijg hier een erg stijve van.

    Hoe zit het trouwens met die beelden? ;-)

    Ralf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geil ik wil je ook wel neuken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk hebben vrouwen fantasie.. heb al jaren lang hele leuke chat contacten met vrouwen waarbij we over en weer teasen en sparren en onze fantasie gebruiken.. zalig juist de fantasie van de vrouw...

    zou graag met je van gedachten wisselen

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...