woensdag 29 augustus 2007

Hoezo vrouwen geen fantasie?

Ik was blij verrast dat er gisteren al iemand reageerde op mijn stukje. Maar ik was wel een beetje verbaasd over de opmerking: "er zijn dus toch vrouwen die er hele geile spannende fantasieen op na houden blijkt nu wel".

Ik zou willen zeggen: "er zijn dus toch mannen die denken dat vrouwen er geen geile spannende fantasieën op na houden". Die mannen moesten eens weten wat er soms allemaal in mijn hoofd rondspookt. En dan die schattig naïeve vraag of ik nooit heb overwogen om die fantasieën in de praktijk te brengen...

Ik vind het wel leuk als er op mijn stukjes wordt gereageerd. Ik zal er steeds op proberen te antwoorden. Spannend!!!!

1 opmerking:

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...