zondag 24 oktober 2010

Peter is even naar Hester

Ieder weekend is ie weer bij me, mijn lekkere Peter. Ik maak me vrijdags mooi op en trek toepasselijke kleding aan voor hij komt. Deze keer een mouwloos hemdje, rokje, kousen én jarretelles. En dan is het altijd wachten tot hij er is, die lekkere tongzoen van hem proeven en zijn handen overal aan en tussen voelen. De rest laat zich raden... ik geniet ervan als hij me neemt, lekker opgehitst door het zicht op mijn jarretelles. Hoe kan het toch zo werken.

Vanmiddag is hij naar Hester, ze had vreselijk behoefte aan een goede beurt vertelde ze me gisteren via de telefoon. Ik keek de boodschap herhalend achterom naar Peter, hij lachte en vroeg of morgenmiddag goed was. Ik wilde hem met alle plezier een middagje aan Hester uitlenen, ze is per slot van rekening mijn beste vriendin.

En daar zit hij nu dus. Ik stel me voor hoe ze het staand tegen de muur doen; zittend op een stoel, zij boven op hem; op zijn hondjes, zij met handen en knieën op bed. Ik stel me voor hoe zij hem likt en zuigt en hoe ze ervan geniet om door mijn vriendje genomen te mogen worden. Het maakt me trots dat zij ervaart hoe lekker mijn Peter kan neuken. Ik gun het haar, en ook Peter, want die vindt het heerlijk met haar. Ik ben gisteren en vannacht al aan aantal keren goed aan de beurt geweest. En straks als hij terug is ga ik hem weer heerlijk opladen met mijn jarretelletjes, mijn kousen, mijn hakjes, mijn handen en mijn "pijpmondje". En dan moet hij het weer met mij doen. Maar ik weet nu al dat dat voor hem geen enkel probleem is, die geilaard, daarom ben ik ook zo gek op hem.

3 opmerkingen:

  1. Leuk verhaal weer, Sonja. Lief van jou, dat je vriendje alles mag doen met je beste vriendin. Je hebt een groot hart. X-je

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hheft ie jou ook nog een beurt kunnen geven?
    ik zit je stukje met rukkende belangstelling te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Shit, wat boft die Peter van jou!!

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...