vrijdag 5 november 2010

Het WAT van mijn weekend(s)

Iemand vroeg me over het WAT van mijn weekend... Tja, ik had al in een eerder blogje gezet dat we best wel in herhaling vallen. Het is eigenlijk ieder weekend wel ongeveer hetzelfde. Natuurlijk lekker vaak neuken. Maar om ieder weekend weer van vrijdagavond tot zondagavond opgewonden te blijven is wel iets nodig. Dat doen we in de vorm van vluggertjes. Gewoon even snel rokje omhoog en achterlangs die stijve van hem in me voelen, zonder echt klaar te komen zodat we steeds zin houden en steeds opgewondener raken. Afgelopen zaterdag ging hij mee boodschappen doen nadat we elkaar weer even op die manier opgewarmd hadden en ik liep letterlijk te druipen in de winkel door die heerlijke seksuele spanning die er tussen ons heerste. Bij het brood stond hij achter tegen me aan, zogenaamd om mee te kijken wat we wilden hebben, expres met zijn stijve tegen mijn billen gedrukt. De mensen moesten eens weten...

En als we het dan niet meer houden van opwinding gaan we op de bank of op bed heerlijk uitgebreid stoeien, vrijen, neuken. Zo doen we dat zo'n beetje in het weekend.

En soms leen ik hem - zoals twee weken geleden - een paar uurtjes uit aan mijn vriendin. Die heeft ook zo haar behoeftes, maar geen vaste vriend. Ik vind het wel vleiend als hij dan terug komt en weer helemaal opgeladen raakt door mij. Ik raak er enorm opgewonden van als hij mij neukt terwijl ik weet dat hij een paar uurtjes eerder mijn vriendin geneukt heeft, dat zweeft dan door mijn hoofd en geeft kriebels binnen in mijn vagina, heerlijk.

Ik ga nu boodschappen doen en dan mezelf weer intiem verzorgen (mooi glad maken overal) voor zijn komst vanavond.

4 opmerkingen:

  1. Shit, ik wou dat ik eens zo'n doodgewone weekend met je kon 'meedraaien'!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sonja,

    Hoe waren de ervaringen van Peter met Hester?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker neuken voor het genot,ben er ook een groot liefhebber van....

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...